UEFA Champions League 2023-2024

Kunnen ze daar nu echt aan de overkant aan die oude tribune geen stelling plaatsen met daar de camera op? Dat is nu toch echt geen zicht meer hé, in België zijn we het nu wel al gewoon en kennen we nog enigszins de historische waarde en charme van die tribune, maar in Europa gaan ze toch echt serieus lachen me dunkt.
Als ze daar een camera aanhangen stort de boel in denk ik :unsure:

Hebben jullie vorig jaar naar wedstrijden van Antwerp gekeken of zijn jullie nieuw hier?
Is toch gewoon dat type ploeg, en zeker in zulke omstandigheden
Helemaal niet.
Al was het onder Van Bommel wel al veel beter dan bv onder Bolini

Moet wel zeggen, als ik 1 Belgische ploeg iets zie rapen tegen zo'n team als AEK met dit soort voetbal is het wel Antwerp

Dat is gewoon goed gedaan van Antwerp. In de CL moet je dat kunnen, een resultaat spelen. Belgische ploegen krijgen vaak slaag door naïef te spelen, dat zie ik Antwerp minder snel overkomen.

Dat is gewoon goed gedaan van Antwerp. In de CL moet je dat kunnen, een resultaat spelen. Belgische ploegen krijgen vaak slaag door naïef te spelen, dat zie ik Antwerp minder snel overkomen.

AEK was 11 tegen 11 ook wel gewoon de betere ploeg. Hopelijk halen ze het volgende week maar in de groepsfase gaat het er toch pijnlijk uitzien op deze manier.

Ik zie ze in Athene wel slaag krijgen hoor. Toch zeker als ze hetzelfde voetbal gaan spelen als in de eerste helft. Met iet of wat pech leggen die er 2 a 3 int mandje

AEK was 11 tegen 11 ook wel gewoon de betere ploeg. Hopelijk halen ze het volgende week maar in de groepsfase gaat het er toch pijnlijk uitzien op deze manier.
Helemaal juist dat AEK beter was, maar dit Antwerpen is leep. 5-0 verliezen van City of zo is onvermijdelijk maar net voor tijd de 0-0 weg geven of 1-0 maakt vaak het verschil.
Alles kan natuurlijk maar ik heb hoop dat ik toch weer geen seizoen zonder Belgische ploeg in de Cl moet meemaken.

Ik zie ze in Athene wel slaag krijgen hoor. Toch zeker als ze hetzelfde voetbal gaan spelen als in de eerste helft. Met iet of wat pech leggen die er 2 a 3 int mandje
Zoveel uitgespeelde kansen hebben zij nu ook niet gehad. Onze goal en Coulibaly die daar plots alleen voor de keeper verschijnt, waren dan nog de beste kansen denk ik.

Klopt wel dat AEK beter voor de dag kwam dan ons. Veel sterker in de duels vooral en in eigen stadion zal dat nog maal twee zijn. Met 1-0 komen we hier erg goed weg, hopelijk zijn de jongens gewaarschuwd.

Als die kerel die geblesseerd raakt (ken zijn naam niet) zijn kopbal in minuut 10 ofzo deftig plaatst was het ook al 0-1. Verschillende mogelijkheden gehad. Maar goed, hopelijk volgende week evenveel chance.

En dit weekend alle malchance 😘

Als die kerel die geblesseerd raakt (ken zijn naam niet) zijn kopbal in minuut 10 ofzo deftig plaatst was het ook al 0-1. Verschillende mogelijkheden gehad. Maar goed, hopelijk volgende week evenveel chance.

Ik dacht dat Antwerp niet moest spelen dit weekend (alles in functie van de coëfficiënt)

Alle Europese teams zijn vrij dit weekend :biglaugh:

Met die Levi Garcia hadden we het ferm lastig, ja. AEK heeft daar al een bod van 20 miljoen euro op geweigerd blijkbaar dus die kan wel iets.

Terug
Bovenaan