Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaar dat er niks in mijn agenda staat deze zondag. Ik vond het al vreemdAlle Europese teams zijn vrij dit weekend![]()

Ik zou het toch ook niet zo optimistisch inzien, Antwerp was niet de duidelijk betere ploeg, slechts 1 goal bonus en je moet ginder gaan spelen met publiek (en wsl ook scheids) tegen je... en het is dan ook nog eens niet zo dat Antwerp in de competitie overtuigende prestaties laat zien;Als ze zich inzetten zoals de 2de helft komt dat wel goed.
Ik vond AEK nu eenmaal niet zo sterk, zeker niet als je hun kansen bekijkt tegen 10.Ik zou het toch ook niet zo optimistisch inzien, Antwerp was niet de duidelijk betere ploeg, slechts 1 goal bonus en je moet ginder gaan spelen met publiek (en wsl ook scheids) tegen je... en het is dan ook nog eens niet zo dat Antwerp in de competitie overtuigende prestaties laat zien;
dus ik vind je optimisme toch opmerkelijk, al hoop ik het natuurlijk wel dat ze het lukt, CL is toch altijd nice om te zien, zelfs al krijgen ze pakje slaag van Man City

Antwerp is toch wel heel afhankelijk van Janssen zijn goals. Als die geblesseerd zou uitvallen lijken ze me niet echt een alternatief te hebben? Of zie ik iemand over het hoofd?
En dat middenveld![]()
"Door het succes van de manschappen van Pep Guardiola kwam er een plekje vrij in Pot 1. Die plek gaat naar de kampioen van het land dat in 2022 zevende stond op de UEFA-lijst en dat is Nederland. Dat betekent dat Feyenoord opschuift naar Pot 1."Hoe komt het dat Feyenoord in pot 1 zit?
Zeg dat tegen Dimitri De Condé.Goh, zelfs de eerste ploeg van Zwevezele heeft twee volwaardige spitsen. Je hoeft daarvoor geen topclub te zijn om 2 spelers voor 1 positie te hebben.
George? Wat goed is, komt snel! Zijn invalbeurten waren alvast bemoedigend. Neemt niet weg dat een 3e spits geen overbodige luxe is al kan het wel zijn dat ze dan kijken naar Balikwisha, Kerk, Muja,...Klopt, we hebben buiten Janssen eig. geen echte (centrum)spitsen. Dus een match zonder Janssen is een moeilijke match.
Ik ook toch best wel wat. Het is ook dubbel vind ik, kwalificatie is financieel zo'n reuzensprong die je maakt als club maar als je dan in een zware groep en je haalt 0 punten dan is er ook niet veel aan. Ook voor het coëfficiënt zou EL interessanter zijn.Stress jong, stress!