DBK
Well-known member
Een gemiddeld Antwerp gelukkig ookHet beste Brugge schakelt dit AEK gewoon uit vermoed ik hoor.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een gemiddeld Antwerp gelukkig ookHet beste Brugge schakelt dit AEK gewoon uit vermoed ik hoor.

Klopt wel, die heeft de ziel uit zijn lijf gelopen.
Zie hier trouwens veel gezaag op Muja maar dat is wel de perfecte speler om in je kern te hebben. Zit aan zijn limiet, beseft dat zelf ook, heeft geen streken en werkt zich match na match te pletter.
Hangt van pot 3 af zeker? Tegen de helft van de ploegen daar zou Antwerp toch geen 0 op 6 mogen halen.Ga wel jammer zijn van die 0/18 in de groepsfase![]()
Beweer ik ook niet. Zonder het geld van de voorzitter was dit onmogelijk. Maar je kan moeilijk beweren dat dit een bij mekaar gekochte ploeg van has been vedetten is, integendeel.Het is nu ook niet dat jullie groei organisch is, het is gewoon op een bescheidener niveau geld tegenaangooien dat niet in jullie club zat.
Maar proficiat aan de antwerpfans en geniet ervan.
Een poule met Man City, Real en AC Milan zou anders ook wel leuk zijn...
City, ook wel bekend als het Antwerp van England, zou wel mooi zijnCity, Real en AC Milan zou mooi zijn![]()
Antwerp wordt wel echt weggespeeld door Athene.
Heb precies toch weer een andere match gezien dan sommige mensen hierWas vorige match ook zo maar hun enigste spits die een goal kan maken is geblesseerd...
In tegenstelling tot de eerste helft op de Bosuil zijn we hier amper in de problemen geraakt en zelf drie 100% kansen afgedwongen.Als ze zich inzetten zoals de 2de helft komt dat wel goed.
Voetbal is niet moeilijk als je kan verdedigenIk zou het toch ook niet zo optimistisch inzien, Antwerp was niet de duidelijk betere ploeg, slechts 1 goal bonus en je moet ginder gaan spelen met publiek (en wsl ook scheids) tegen je... en het is dan ook nog eens niet zo dat Antwerp in de competitie overtuigende prestaties laat zien;
dus ik vind je optimisme toch opmerkelijk, al hoop ik het natuurlijk wel dat ze het lukt, CL is toch altijd nice om te zien, zelfs al krijgen ze pakje slaag van Man City

We? En jij bent een clubsupporter?Heb precies toch weer een andere match gezien dan sommige mensen hierIn tegenstelling tot de eerste helft op de Bosuil zijn we hier amper in de problemen geraakt en zelf drie 100% kansen afgedwongen.

Dju, door de mand gevallen!We? En jij bent een clubsupporter?![]()
Heb precies toch weer een andere match gezien dan sommige mensen hierIn tegenstelling tot de eerste helft op de Bosuil zijn we hier amper in de problemen geraakt en zelf drie 100% kansen afgedwongen.
Volgend jaar terug 1 ploeg rechtstreeks en 1 via de kwalificaties dus beide kan!Proficiat Antwerp
Volgend jaar weer aan ons graag, dank ub![]()

Hopelijk niet dan kunnen ze beter een degelijke verdediger halen die ook echt goed kan verdedigen en niet vooral goed uitvoetballen.Proficiat Antwerp! Netjes!
PSV ook knap trouwens. Benieuwd of ze met dat geld Debast gaan halen.
Met Debast halen ze wel een potentiële "topper" in huis. Ik weet dat ze liever een pure verdediger willen, maar Sanchez is blijkbaar de andere kandidaat.Hopelijk niet dan kunnen ze beter een degelijke verdediger halen die ook echt goed kan verdedigen en niet vooral goed uitvoetballen.
Gisteren speelde Schouten cv (is normala een verdedigende middenvelder) vanwege zijn voetballende kwaliteiten, die deed dat uitstekend.
Eerste helft was aanvallend erg slordig maar het was gewoon wachten op een fout van AEK want die speelden ook helemaal niks klaar ondanks die 'zeven' doelpogingen.Mja, die eerste helft hadden ze toch ook gewoon ontzettend veel balverlies en was het toch vooral Athene die dreigde? Als ik het mij goed herinner, hadden ze die eerste helft 7 doelpogingen en Antwerp slechts 1. Tweede helft was beter.
Proficiat aan alle Antwerpsupporters trouwens, ben heel benieuwd naar de loting vanavond!