UEFA Champions League 2023-2024

Altijd ook spannend om te zien wat de Belgische ploeg gaat doen. Logisch gezien krijg je waanzinnig op je bek straks, maar ook topclubs kunnen een slechte dag hebben.

Brugge heeft dat mooi gedemonstreerd vorig jaar. Op beide vlakken. :unsure:

Altijd ook spannend om te zien wat de Belgische ploeg gaat doen. Logisch gezien krijg je waanzinnig op je bek straks, maar ook topclubs kunnen een slechte dag hebben.

Brugge heeft dat mooi gedemonstreerd vorig jaar. Op beide vlakken. :unsure:

Ik gun de Antwerp supporters alles, echt waar, maar ik vermoed dat dit Barcelona een paar klassen te sterk gaat zijn.
Minder dan 3 goals slikken is voor mij een stunt :unsure:

Ik gun de Antwerp supporters alles, echt waar, maar ik vermoed dat dit Barcelona een paar klassen te sterk gaat zijn.
Minder dan 3 goals slikken is voor mij een stunt :unsure:
goh, puntje pakken zou stunt zijn, maar 1-0 verliezen omdat ze bij Barça geen goesting hebben is geen stunt voor mij

Speelt Newcastle altijd zo'n saai kakvoetbal? Amai menne frak, was da. Met 10 man (incl keeper) quasi kamperen in en rond elfmetergebied tegen een niet eens goed AC Milan.

Ik gun Antwerp het beste (zeker tegen Barcelona :coolbrows:), maar ik vrees dat zij wel eens wat kletsen kunnen krijgen vandaag.

Barcelona gaat hypergemotiveerd zijn om terug aan de CL te beginnen, aangezien zij nog een rekening hebben openstaan na de voorbije twee seizoenen.

Ik gun Antwerp het beste (zeker tegen Barcelona :coolbrows:), maar ik vrees dat zij wel eens wat kletsen kunnen krijgen vandaag.

Barcelona gaat hypergemotiveerd zijn om terug aan de CL te beginnen, aangezien zij nog een rekening hebben openstaan na de voorbije twee seizoenen.
Hopelijk leuke match met veel goals al vrees ik dat het grootste deel wel van Barça zal zijn

Terug
Bovenaan