Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd ook spannend om te zien wat de Belgische ploeg gaat doen. Logisch gezien krijg je waanzinnig op je bek straks, maar ook topclubs kunnen een slechte dag hebben.
Brugge heeft dat mooi gedemonstreerd vorig jaar. Op beide vlakken.![]()

goh, puntje pakken zou stunt zijn, maar 1-0 verliezen omdat ze bij Barça geen goesting hebben is geen stunt voor mijIk gun de Antwerp supporters alles, echt waar, maar ik vermoed dat dit Barcelona een paar klassen te sterk gaat zijn.
Minder dan 3 goals slikken is voor mij een stunt![]()
Toffer zou zijn als ik CL ook effectizf kan zien op tv. En niet van die matchen met belgische teams die op niets trekken -.-Toch altijd tof als de CL opnieuw begint!
Toffer zou zijn als ik CL ook effectizf kan zien op tv. En niet van die matchen met belgische teams die op niets trekken -.-
Wat zijn de opties weer om CL te volgen? (zelf enkel in bezit van telenet + play sports)

Vanavond Antwerp op VTM2, morgen Bayern-United.Toffer zou zijn als ik CL ook effectizf kan zien op tv. En niet van die matchen met belgische teams die op niets trekken -.-
Wat zijn de opties weer om CL te volgen? (zelf enkel in bezit van telenet + play sports)

ah ok. Gaan ze dit jaar toch eens wat meer uitzenden. Ik weet nog dat ze vorig jaar soms wel eens een speeldag durfden skippen.Vanavond Antwerp op VTM2, morgen Bayern-United.
Hopelijk leuke match met veel goals al vrees ik dat het grootste deel wel van Barça zal zijnIk gun Antwerp het beste (zeker tegen Barcelona), maar ik vrees dat zij wel eens wat kletsen kunnen krijgen vandaag.
Barcelona gaat hypergemotiveerd zijn om terug aan de CL te beginnen, aangezien zij nog een rekening hebben openstaan na de voorbije twee seizoenen.
Ja, maar dit is toch ook wel een heel leuk stadion. Het ziet er wel naar uit dat het kletsen worden voor Antwerp.wel jammer voor Antwerp dat het niet in de spotify arena is