Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan krijg je er evenveel binnen en dan pak je er bovenop nog enkele kaarten die mogelijks later in het tornooi je zuur opbreken. Die spelen altijd uit het duel en tikken je dan even goed zot hoorTotaal gebrek aan intensiteit en agressiviteit. Als brace lammetjes. Fout van de trainer. Die groep was hier niet klaar voor

Grootste kutformat aller tijden idd...deze prachtige sport wordt gekaapt door die zakkenvullers van de UEFA
Dan krijg je er evenveel binnen en dan pak je er bovenop nog enkele kaarten die mogelijks later in het tornooi je zuur opbreken. Die spelen altijd uit het duel en tikken je dan even goed zot hoor
Maar toch bedankt voor de tip, we zullen in de competitie wel met veel intensiteit spelen wanneer we er effectief het verschil met kunnen maken![]()
Dat hebben ze toch niet gedaan? Op voorhand de handdoek gooien? Geen moeite gedaan? Mijn perceptie van de wedstrijd is toch iets anders. Ze hebben geen muur opgetrokken en ze zijn niet met een dubbele gordel voor eigen doel gaan staan maar ze hebben geprobeerd hun spel te spelen en de eerste 10 minuten lukte dat zowaar.Wat is dit nu voor een reactie. Ge speelt een heel seizoen plus voorrondes om in de CL te geraken om dan op voorhand al de handdoek te gooien en geen moeite te doen? Komaan man. Denk dat Brugge en Union afgelopen seizoenen hebben. Getoond dat ge u op voorhand verloren hoeft te wanen
Niks druk van Antwerp, geen pressing op de man met de bal, geen pressing op de vrije man,... Janssen die als spits in dergelijke wedstrijd de eerste verdediger moet zijn, hij moet als eerste de opbouw van Barça onder druk zetten, maar dat gebeurde dus niet. Hij liep daar maar wat te sloffen van links naar rechts. Ik snap dat niet in dergelijke wedstrijd. Daarin loop je toch de longen uit uw lijf?
Dat hebben ze toch niet gedaan? Op voorhand de handdoek gooien? Geen moeite gedaan? Mijn perceptie van de wedstrijd is toch iets anders. Ze hebben geen muur opgetrokken en ze zijn niet met een dubbele gordel voor eigen doel gaan staan maar ze hebben geprobeerd hun spel te spelen en de eerste 10 minuten lukte dat zowaar.
Maar dan werden ze gewoon kei hard overklast door een ploeg die zowel op individueel vlak als als ploeg in een andere categorie zitten.
En ja, dan kun proberen het te op een agressievere manier te doen maar daar zijn die niet van onder de indruk, integendeel. Zo spelen zoals de Getafe's, de Atletico's en de Real Betissen zit er bij de spelers van Antwerp niet in, daarvoor hebben ze te weinig karakterspelers en het zou geen zoden aan de dijk brengen.
Ik zou de commentaren hier wel eens willen gelezen hebben moesten we met veel intensiteit en agressiviteit gespeeld hebben, dan was het weer van 'lelijke ploeg', 'antivoetbal', ' bende beenhouwers',...
Ik zit hier al 20 jaar, mij moet je het forum niet meer leren kennen.
Dat hebben ze toch niet gedaan? Op voorhand de handdoek gooien? Geen moeite gedaan? Mijn perceptie van de wedstrijd is toch iets anders. Ze hebben geen muur opgetrokken en ze zijn niet met een dubbele gordel voor eigen doel gaan staan maar ze hebben geprobeerd hun spel te spelen en de eerste 10 minuten lukte dat zowaar.
Maar dan werden ze gewoon kei hard overklast door een ploeg die zowel op individueel vlak als als ploeg in een andere categorie zitten.
En ja, dan kun proberen het te op een agressievere manier te doen maar daar zijn die niet van onder de indruk, integendeel. Zo spelen zoals de Getafe's, de Atletico's en de Real Betissen zit er bij de spelers van Antwerp niet in, daarvoor hebben ze te weinig karakterspelers en het zou geen zoden aan de dijk brengen.
Ik zou de commentaren hier wel eens willen gelezen hebben moesten we met veel intensiteit en agressiviteit gespeeld hebben, dan was het weer van 'lelijke ploeg', 'antivoetbal', ' bende beenhouwers',...
Ik zit hier al 20 jaar, mij moet je het forum niet meer leren kennen.
Pressing is een kunst die je enkel als goed geolied geheel kan uitvoeren tegen een tegenstander van het kaliber als Barca. Wat heeft het voor zin dat Janssens zijn longen uit het lijf loopt. Ze tikken de bal gewoon wat rond tot Janssens helemaal is uitgeteld. Pressing heeft enkel nut als je het met z'n allen doet en gans de verdediging van de tegenstander vast zet. En dan nog kunnen topploegen daar onderuit combineren.
Gisteren zag je duidelijk de spreidstand van Antwerp:
1. Er zijn er een paar die niet mee pressen omdat ze bang zijn in het mes te lopen en dan zegt de rest ook van "het heeft geen zin".
2. Gaan we met z'n allen voor de goal liggen of gaan we de wereld tonen dat we ook kunnen voetballen. Eventueel eentje scoren en daarna de bus parkeren. Antwerp kwam het veld op met het tweede scenario in gedachten. MVB die niet wil onderdoen voor Xavi. En uiteindelijk is dat de juiste instelling, alleen pakte het gisteren verkeerd uit.