UEFA Champions League 2023-2024

Man U en Arsenal...da zijn de clubs die de Super League willen organiseren en de "kleine" clubs willen uitsluiten. Goed om te zien dat Galatasaray en Lens tonen dat het ook kan met een iets kleiner budget

Ik ben wel blij voor Man United dat ze hebben geinvesteerd in een goede, meevoetballende keeper.
Slechts 50 miljoen.

De doodsteek voor EtH vrees ik. Spijtig, goede trainer. Maar je moet hem met vakantie sturen tijdens de transferperiodes. Vreselijke transfers. United heeft een sportief directeur nodig met visie en kunde. Onana had nooit mogen komen voor die prijs. Gedoemd vanaf het begin.

Je hebt ook geen klote aan een meevoetballende keeper als de helft van de spelers voor zijn neus al niet kunnen meevoetballen. Minstens moet je dan De Gea gewijs op de lijn top zijn. Onana zit nu al aan een flater per wedstrijd ongeveer. Ze leggen United level talent geld op tafel voor doordeweekse spelers. Alsof ze niet beseffen dat je bij een ploeg als United duidelijk uitzonderlijk moet zijn om mee te kunnen draaien of om iets bij te dragen. Toch gek als je met premiums van 100 mil te maken hebt. Je zou dan toch iemand halen die overduidelijk top is.

Ze zouden Erik verdorie terug naar Amsterdam moeten sturen!
Curieus of hij daar iets waard gaat zijn zonder Overmars die hem zijn spelers bezorgde eerlijk gezegd. Of ben ik nu qua tijdlijn dingen door elkaar aan het halen?

Zoals gezegd is dat een goeie trainer maar qua TD kent hij er echt niks van.
Grappig genoeg de zoveelste trainer bij United die faalt omwille van een falend transferbeleid... Hiervoor staken we het altijd op Woodward maar ETH heeft volgens mij veel meer te zeggen gehad dan zijn voorgangers en hij heeft het misschien zelfs nog slechter gedaan.

Soit, dringend op zoek naar een echte Director of Football in Manchester of het gaat nooit beteren.

Eigenlijk toch wel vreemd dat een trainer met een eigen visie zo zwak kan zijn in transfers? Je zou toch denken dat die perfect weet welk soort type spelers hij nodig heeft in zijn systeem?

Curieus of hij daar iets waard gaat zijn zonder Overmars die hem zijn spelers bezorgde eerlijk gezegd. Of ben ik nu qua tijdlijn dingen door elkaar aan het halen?

Zoals gezegd is dat een goeie trainer maar qua TD kent hij er echt niks van.
Grappig genoeg de zoveelste trainer bij United die faalt omwille van een falend transferbeleid... Hiervoor staken we het altijd op Woodward maar ETH heeft volgens mij veel meer te zeggen gehad dan zijn voorgangers en hij heeft het misschien zelfs nog slechter gedaan.

Soit, dringend op zoek naar een echte Director of Football in Manchester of het gaat nooit beteren.
Overmars deed inderdaad de transfers, al zal dat ook in samenspraak zijn met Ten Hag. Ook bij Ajax had Ten Hag zijn bekenden gehaald (Klaiber en Labyad bijvoorbeeld). Die waren ook niet succesvol. Maar het spel van Ten Hag past gewoon beter bij Ajax. Ik heb United nooit een goede keuze gevonden voor hem. Voor geen enkele trainer eigenlijk :unsure: .

Overmars deed inderdaad de transfers, al zal dat ook in samenspraak zijn met Ten Hag. Ook bij Ajax had Ten Hag zijn bekenden gehaald (Klaiber en Labyad bijvoorbeeld). Die waren ook niet succesvol. Maar het spel van Ten Hag past gewoon beter bij Ajax. Ik heb United nooit een goede keuze gevonden voor hem. Voor geen enkele trainer eigenlijk :unsure: .
Ten Hag werkt dus veel beter met een TD waar hij gewoon zijn profielen tegen verteld en die laat doen dan dat hij zelf spelers gaat zoeken.

Dat United al jaren een trainerskerkhof en een nationale ramp tout court is klopt, en een nieuwe trainer alleen gaat dat inderdaad niet veranderen. Een deftige TD, gekoppeld aan een trainer met een duidelijke visie, liefst 1 die je wat kan koppelen aan (een deel van) de huidige kern, is daar broodnodig. En in principe mag dat van mijn part nog altijd ETH zijn, maar ik vrees dat hij zijn kleedkamer stillaan aan het kwijtspelen is.

Eigenlijk toch wel vreemd dat een trainer met een eigen visie zo zwak kan zijn in transfers? Je zou toch denken dat die perfect weet welk soort type spelers hij nodig heeft in zijn systeem?

Hoeveel tijd hebben zo'n trainers om andere spelers "in depth" te bekijken? Die is elke dag full time met zijn ploeg bezig en 2 a 3 x per week aan het reizen. Daarom dat zoveel coaches altijd in dezelfde, gekende vijver vissen.

Hopelijk geen 0-0 vanavond. Hoe maakt mij niet maar winnen is van moeten. Dan ben je al goed op weg naar de 3e plaats, IMO de beste voor een Belgische ploeg

Terug
Bovenaan