Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BellinghamGewoon fraude die vent
Slechts 50 miljoen.Ik ben wel blij voor Man United dat ze hebben geinvesteerd in een goede, meevoetballende keeper.
Curieus of hij daar iets waard gaat zijn zonder Overmars die hem zijn spelers bezorgde eerlijk gezegd. Of ben ik nu qua tijdlijn dingen door elkaar aan het halen?Ze zouden Erik verdorie terug naar Amsterdam moeten sturen!
Overmars deed inderdaad de transfers, al zal dat ook in samenspraak zijn met Ten Hag. Ook bij Ajax had Ten Hag zijn bekenden gehaald (Klaiber en Labyad bijvoorbeeld). Die waren ook niet succesvol. Maar het spel van Ten Hag past gewoon beter bij Ajax. Ik heb United nooit een goede keuze gevonden voor hem. Voor geen enkele trainer eigenlijkCurieus of hij daar iets waard gaat zijn zonder Overmars die hem zijn spelers bezorgde eerlijk gezegd. Of ben ik nu qua tijdlijn dingen door elkaar aan het halen?
Zoals gezegd is dat een goeie trainer maar qua TD kent hij er echt niks van.
Grappig genoeg de zoveelste trainer bij United die faalt omwille van een falend transferbeleid... Hiervoor staken we het altijd op Woodward maar ETH heeft volgens mij veel meer te zeggen gehad dan zijn voorgangers en hij heeft het misschien zelfs nog slechter gedaan.
Soit, dringend op zoek naar een echte Director of Football in Manchester of het gaat nooit beteren.
.Ten Hag werkt dus veel beter met een TD waar hij gewoon zijn profielen tegen verteld en die laat doen dan dat hij zelf spelers gaat zoeken.Overmars deed inderdaad de transfers, al zal dat ook in samenspraak zijn met Ten Hag. Ook bij Ajax had Ten Hag zijn bekenden gehaald (Klaiber en Labyad bijvoorbeeld). Die waren ook niet succesvol. Maar het spel van Ten Hag past gewoon beter bij Ajax. Ik heb United nooit een goede keuze gevonden voor hem. Voor geen enkele trainer eigenlijk.
Eigenlijk toch wel vreemd dat een trainer met een eigen visie zo zwak kan zijn in transfers? Je zou toch denken dat die perfect weet welk soort type spelers hij nodig heeft in zijn systeem?