Remi
Active member
Dus fluiten omdat er iemand wordt aangetrapt is lachwekkend? Moest het andersom geweest zijn, was't penaltyKom zegDaarvoor fluiten zou werkelijk lachwekkend zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus fluiten omdat er iemand wordt aangetrapt is lachwekkend? Moest het andersom geweest zijn, was't penaltyKom zegDaarvoor fluiten zou werkelijk lachwekkend zijn.
Tja, die derde had inderdaad afgekeurd moeten worden. Maar die penalty was toch eigenlijk geen penalty. Is het niet zo dat als eerst een ander lichaamsdeel de bal raakt en dan pas de arm, dat het dan geen penalty is? Of wel zijn er regels veranderd.floot erg in het nadeel van Antwerp. Die laatste goal had zelfs afgekeurd moeten worden.
Dat was toch wel degelijk een fout. Trapt hem langs achter aan. Nu goed, wat Butez daar doet is wel absurd.Kom zegDaarvoor fluiten zou werkelijk lachwekkend zijn.
zonder individuele flaters bij Antwerp stond er een zege op het bord.met een goede scheidsrechter stond er een gelijkspel op het bord.
Raar om zeggen terwijl Newcastle eigendom is van Saoedi Arabië.Lekkere goal van Fabian Schär, 't zal een zure milksjeik zijn vanavond in Parijs...
Topcoach! Had hem graag bij Ajax gezien.Arne Slot is toch echt waanzinnig he. Gewoon Atletico op alle vlakken overklast.
Kheb de match niet gezien maar euh, Atleti wint toch?Arne Slot is toch echt waanzinnig he. Gewoon Atletico op alle vlakken overklast.

Absoluut, hier ook. Lijkt de stap hogerop momenteel moeiteloos verteerd te hebben, ik moet zeggen dat ik het er niet echt in zag. Te veel flitsen, te weinig rendement. Maar toch al 2 goals en een assist achter zijn naam nu, hopelijk kan hij dat doortrekken.Moet trouwens wel bekennen dat mijn kritiek op Doku zijn transfer naar City, tot nu toe onterecht was. Doet het goed daar en speelt een pak meer dan ik dacht
Topcoach! Had hem graag bij Ajax gezien.
Moet trouwens wel bekennen dat mijn kritiek op Doku zijn transfer naar City, tot nu toe onterecht was. Doet het goed daar en speelt een pak meer dan ik dacht.
Wat voor een FIFA opstelling was dat ook van hemLuis Enrique wordt nogmaals exposed als een fraud.
Zou zalig zijn moest PSG eruit gaan in de groepsfase.