UEFA Champions League 2023-2024

floot erg in het nadeel van Antwerp. Die laatste goal had zelfs afgekeurd moeten worden.
Tja, die derde had inderdaad afgekeurd moeten worden. Maar die penalty was toch eigenlijk geen penalty. Is het niet zo dat als eerst een ander lichaamsdeel de bal raakt en dan pas de arm, dat het dan geen penalty is? Of wel zijn er regels veranderd.

Nu goed, vreemd dat Antwerp dit weg geeft, want als er vorig jaar een ding was dat ze konden, dan was het scoren en de match dood maken. Geen onbelangrijke kwaliteit in de CL.

Nja, kan je fluiten. Laat zich ook wel met vertraging vallen. Butez heeft de bal en laat hem liggen, mss kijken ze het als een nieuwe fase omdat het gevaar echt gedaan was tot Butez de bal teruggaf

Openda weer gescoord
Zit ik hier in het Rode Duivels topic te vertellen dat die mij nog niet kon overtuigen.

Dat is hij ondertussen wel aan het doen

Ja, aan de ene kant altijd blij als PSG op zijn doos krijgt, maar Newcastle is natuurlijk van hetzelfde laken een broek. Alleen sportief beter geleid.

Moet trouwens wel bekennen dat mijn kritiek op Doku zijn transfer naar City, tot nu toe onterecht was. Doet het goed daar en speelt een pak meer dan ik dacht
Absoluut, hier ook. Lijkt de stap hogerop momenteel moeiteloos verteerd te hebben, ik moet zeggen dat ik het er niet echt in zag. Te veel flitsen, te weinig rendement. Maar toch al 2 goals en een assist achter zijn naam nu, hopelijk kan hij dat doortrekken.

En alstublieft, laat die jongen eens van zijn blessures verlost zijn!

Topcoach! Had hem graag bij Ajax gezien.

Moet trouwens wel bekennen dat mijn kritiek op Doku zijn transfer naar City, tot nu toe onterecht was. Doet het goed daar en speelt een pak meer dan ik dacht.

Er is nog wel voldoende marge om te verbeteren vind ik. Maar hij draait inderdaad gewoon direct mee in die ploeg.
Helpt ook dat het precies een aangename en bescheiden kerel is, ge ziet dat die goed valt bij zijn ploegmaats.

Terug
Bovenaan