Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, die namen ook. Enkel Alderweireld heeft daar iets te zoeken. Al de rest is (nog) veel te plat.Zo zie je maar dat een Belgische topploeg wat Antwerp in sé is of zou moeten zijn niks te zoeken heeft in de CL.
Ik denk dat Gent, rsca en Club elk je ongelijk al hebben bewezen… maar dit antwerp heeft idd niks in cl te zoekenZo zie je maar dat een Belgische topploeg wat Antwerp in sé is of zou moeten zijn niks te zoeken heeft in de CL.
Ik denk niet dat Avila zo'n groot verlies is eerlijk gezegdIn een CL moet jeje Kampioeneploeg durven versterken , ik vind ANtwerp zelfs verzwakt ten opzichte van Vorig jaar .
Plus de vorm van de dag en vorm van tegenstander , toen RAFC voorstond dacht ik , yes ze gaan punten pakken maar toen werd Porto wakker

ik dacht ik ga es de highlights opzoeken , want gisteren niet gekeken.
ALLE filmpjes gewoon fifa captures van het playstation spelleke. echt irritant. ze doen dat zo goed mogelijk na, met UEFA logo's en al, om toch maar de clicks binnen te halen.... Youtube zou daar eens iets mogen aan doen vind ik
Pacho en Stengs zijn toch echt wel een verliesIk denk niet dat Avila zo'n groot verlies is eerlijk gezegd![]()
Zonder oude wonden te willen open rijten, maar zonder die dolle paar minuten begin juni in Genk en Union waren ze geeneens kampioen en dus geen CL. Je mag nog 100 jaar Jupiler League organiseren, zo'n ubercrazy scenario als toen ga je nooit meer krijgen. Niet dat Union of Genk het d'office beter had gedaan (minstens even 'goed', dat wel), maar alle geluk dat er vorig jaar wel was, is er nu ineens minder of niet. En sommigen die echt een uitzonderlijk hoog niveau haalden (Butez bvb.) zijn nu weer van hun wolk neergedaald.Zoals Overmars zei toen we kampioen speelde: "deze titel komt te vroeg" en ik begrijp meer en meer wat hij bedoelde.
Ja, klopt. Bewust ook van Overmars om het financiële plaatje te doen kloppen.In een CL moet jeje Kampioeneploeg durven versterken , ik vind ANtwerp zelfs verzwakt ten opzichte van Vorig jaar .
Plus de vorm van de dag en vorm van tegenstander , toen RAFC voorstond dacht ik , yes ze gaan punten pakken maar toen werd Porto wakker
Pacho is door Coulibaly bijna 1 op 1 maar de creativiteit van Stengs is niet vervangen.Pacho en Stengs zijn toch echt wel een verlies
edit: en moeten spelen met spelers Bataille, De Laet, Yusuf, Muja,... is ook niet bevorderlijk voor het aantal punten in de CL. Het is gewoon zoals Overmars zei, het komt allemaal te vroeg
Ok laat dan Yussuf weg uit dat rijtje, maar je begrijpt wel wat ik bedoelJa, klopt. Bewust ook van Overmars om het financiële plaatje te doen kloppen.
Pacho is door Coulibaly bijna 1 op 1 maar de creativiteit van Stengs is niet vervangen.
Yusuf past niet helemaal in dat rijtje vind ik. Heeft gewoon pech gehad dat hij vorig jaar geblesseerd raakte en dat Vermeeren en Keita het zo goed doen. Gisteren misschien wel de beste Antwerpspeler.

Tegen Shakhtar had Antwerp thuis altijd moeten winnen dus zit je daar al minstens met een 3 op 18.Ik denk eigenlijk dat de hele PO1 van vorig seizoen hier 0/18 haalt en elke week slagen krijgt. Niemand van die 4 ploegen heeft deze zomer een stap vooruit kunnen zetten imo. Geen verwijt natuurlijk maar dan moet je niet verschieten dat je in de CL kletsen krijgt.
Heel misschien dat Union zou kunnen verrassen en Genk begint nu ook wat op niveau te komen maar die waren 2 maand geleden zo slecht dat ze nooit voorbij AEK hadden geraakt.