Vega
Well-known member
Hoezo, Raphinha is zeer snel en heeft in 2 wedstrijden 3 goals gescoord, die haal je er toch niet af?Die beslissing om Yamal eraf te halen begrijp ik ook totaal niet. Dan nog eerder Raphinha toch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo, Raphinha is zeer snel en heeft in 2 wedstrijden 3 goals gescoord, die haal je er toch niet af?Die beslissing om Yamal eraf te halen begrijp ik ook totaal niet. Dan nog eerder Raphinha toch.

Raphinha ipv Yamal bedoel ik.Hoezo, Raphinha is zeer snel en heeft in 2 wedstrijden 3 goals gescoord, die haal je er toch niet af?
Mja, ik zou toch Lewandowski eraf halen... Hoop dat hij mijn mond snoert met een goal maar alleen kan hij het ook niet...Raphinha ipv Yamal bedoel ik.
Heeft mss gescoord, maar Yamal is toch echt wel de betere speler vd twee en als er iemand vanuit het niks iets kan creëren is het Yamal wel.
Oh ik ook hoor, maar als Xavi toch per se Lewa wil laten staan had ik Yamal laten staan ipv Raphinha wil ik zeggen.Ik zou toch Lewandowski eraf halen... Hoop dat hij mijn mond snoert met een goal maar alleen kan hij het ook niet...
Oh ik ook hoor, maar als Xavi toch per se Lewa wil laten staan had ik Yamal laten staan ipv Raphinha wil ik zeggen.
Voor wie dan? Baldé geblesseerd, Marcos Alonso geschorst, Sergi Roberto geschorst, wie zet je daar dan? Dat is letterlijk de enige speler die daar überhaupt kan spelen...In de eerste helft nog tegen een maat gezegd dat Xavi beter Cancelo er kan afhalen...
Altijd al wel gehad, de meeste van zijn kaarten waren vanwege protest, ook als speler, maarja, minder van die borden op het veld héFantastisch gekopt naar die verste hoek
Toch ook al wat knappe dingen gezien laatste 2 weken