UEFA Champions League 2023-2024

Doet me wat denken aan een eigen match waarin ik op snelheid iemand voorbij ging en die verdediger zijn hand op mijn schouder legde en me even uit evenwicht bracht waardoor ik wat vreemd viel.

Scheids gaf geen krimp en ook nadien toeschouwers van onze ploeg zeiden dat het wel heel licht leek voor een penalty. Voor mij was dit 100% penalty want ik werd effectief uit evenwicht gebracht door die lichte trek/duw met de hand.

Licht contact wordt soms dus wat onderschat. :)

Hoezo, Raphinha is zeer snel en heeft in 2 wedstrijden 3 goals gescoord, die haal je er toch niet af?
Raphinha ipv Yamal bedoel ik.

Heeft mss gescoord, maar Yamal is toch echt wel de betere speler vd twee en als er iemand vanuit het niks iets kan creëren is het Yamal wel.

Over en out, PSG kan blijven doorduwen nu en er met gemak nog 2-3 bijmaken... Barça wil nu wat tegenprikken maar zal zo meteen weer terugzakken en wachten tot die goal van PSG komt.

Raphinha ipv Yamal bedoel ik.

Heeft mss gescoord, maar Yamal is toch echt wel de betere speler vd twee en als er iemand vanuit het niks iets kan creëren is het Yamal wel.
Mja, ik zou toch Lewandowski eraf halen... Hoop dat hij mijn mond snoert met een goal maar alleen kan hij het ook niet...

Oh ik ook hoor, maar als Xavi toch per se Lewa wil laten staan had ik Yamal laten staan ipv Raphinha wil ik zeggen.

Lewy*
Lewa is vrouwelijk, en Robert heeft zelf al vaak aangehaald het niet leuk te vinden. Ik weet dat je Real-fan bent dus misschien daarmee, maar ik haal het toch maar even aan.

Qua contact vond ik die duw op Gündogan erger dan die op Barcelo, en deze was dan nog in de 16. En dan nog geel geven ook :crazy:

In de eerste helft nog tegen een maat gezegd dat Xavi beter Cancelo er kan afhalen...
Voor wie dan? Baldé geblesseerd, Marcos Alonso geschorst, Sergi Roberto geschorst, wie zet je daar dan? Dat is letterlijk de enige speler die daar überhaupt kan spelen...

Fantastisch gekopt naar die verste hoek

Toch ook al wat knappe dingen gezien laatste 2 weken
Altijd al wel gehad, de meeste van zijn kaarten waren vanwege protest, ook als speler, maarja, minder van die borden op het veld hé :)

Terug
Bovenaan