Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
This did not age well…Club is zeker van top-24, teveel ploegen onder hun moeten nog tegen elkaar of naar een heel sterke ploeg op bezoek.
Die afwerking van Sane, Gnarbry en Colman blijft toch 1 van de zwaktes van Bayern dit seizoen.Bayern 30 schoten op doel
Ik heb mij miskeken idd, dacht dat PSG nog een punt minder had. En de uitslagen van gisteren kunnen op die van Zagreb en Sporting niet harder tegengevallen zijn.Niet waar. Stel psg wint van city, speelt gelijk tegen Stuttgart en city wint van brugge. Dan hebben die allemaal 11 punten met beter doelsaldo dan club.
Juventus kan nog bij de eerste 8 geraken mits winst, dus zou toch gewoon hopen dat zij winnen van Benfica wat verre van onmogelijk is.Kan me wel moeilijk voorstellen dat psg gaat rekenen dat een gelijkspel wel voldoende zal zijn. Sporting en Benfica hebben al genoeg met 1 puntje.
Dan moeten we vooral kijken naar naar Zagreb, maar City zal een grote zege tegen ons willen dus pfff. Hadden altijd meer moeten scoren tegen Sturm, ook al waren we toen nog niet zo in vorm.
Of hopen op een enorm zware nederlaag voor PSV.
PSV gaat er inderdaad geen 6 binnenkrijgen, ik gok dat Slot wat spelers gaat laten rusten aangezien we al zeker zijn van plaats 1 of 2.Juventus kan nog bij de eerste 8 geraken mits winst, dus zou toch gewoon hopen dat zij winnen van Benfica wat verre van onmogelijk is.
en anders hopen dat PSG gewoon Stutgart wegblaast, al zou een salonremise idd best kunnen daar.
PSV gaat er thuis echt geen 6 of zo binnenkrijgen hé