UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Enige wat je moet gaan vrezen is dat we wel een pak spelers gaan kwijtgeraken deze zomer... zeker indien we ons niet voor nieuwe CL zouden kunnen plaatsen.

dat horen we natuurlijk ook al jaren en toch is het nog maar heel kort geleden dat één van die onmisbare spelers (Skov) zonder enige moeite wordt vervangen door een nieuwe topper (Talbi).

Na al die jaren mogen we toch ook een beetje vertrouwen hebben in het beleid van de club, toch? Het is nu ondertussen al verschillende jaren dat de topspelers verkocht worden voor grote bedragen en er heel goed geïnvesteerd wordt in jonge aankopen die zich ontbolsteren. Plus nog eens het feit dat er alsmaar meer spelers uit de jeugdopleiding doorstromen.

Doorgaan zou leuk zijn, omdat we dan zelfs kans maken op een kwartfinale. Volgende match is tegen Lille of Aston Villa. Dat zal moeilijk zijn, maar toch een grotere kans dan dat je ineens tegen Liverpool of Inter zou uitkomen.
Wat dan wel eens nefast zou kunnen zijn voor de competitie. :D Hoewel, onze kern is wel meer dan breed genoeg voor de JPL.

Na al die jaren mogen we toch ook een beetje vertrouwen hebben in het beleid van de club, toch? Het is nu ondertussen al verschillende jaren dat de topspelers verkocht worden voor grote bedragen en er heel goed geïnvesteerd wordt in jonge aankopen die zich ontbolsteren. Plus nog eens het feit dat er alsmaar meer spelers uit de jeugdopleiding doorstromen.
Dat denk ik ook. Meer dan voldoende kennis en middelen om elke vertrekker op te vangen

Je wil toch gewoon prestaties neerzetten? Hier doorgaan zou weer een mijlpaal zijn in de evolutie van Club.
Is de typisch Belgische mentaliteit zeker? "We hebben Europees gespeeld na de winter, ons doel is geslaagd qua Europees voetbal, nu mogen we er gerust uitvliegen en dan alles op de Jupkes league" :crazy:
Europees (en dan zeker CL) toch altijd >>>>> eigen kompetitie?
Ik snap het ergens wanneer je al super lang geen prijzen meer gepakt hebt, of zou strijden tegen de degradatie of gewoon met een erg beperkte kern zit. Maar dat is niet het geval bij Club, dus gewoon super hard gaan om zo ver mogelijk te komen in Europa. Als we dan toch een (sup)topper in Europa willen worden, moeten we er ons ook meer naar gedragen en de lat mag gerust hoog genoeg liggen.

Hmm ja, tuurlijk wel dat ons "nieuw" bestuur wel wat credits verdiend voor hoe ze de voorbije jaren de club hebben uitgebouwd, mijn schrik zit 'm eerder in het feit dat hoe verder je geraakt in de CL, hoe meer je op de radar van allerhande topclubs komt en als je dan een Talbi, een Jashari, een Ordonez ziet schitteren in de CL dan vrees ik dat die moeilijk te houden gaan zijn bij een aanbod van een Europese (sub)topper.

Ik had het hier reeds geplaatst gisteren, maar viel me echt enorm op hoeveel sneller we dit jaar de bal laten rondgaan in vergelijking met de voorbije jaren. Ligt dit aan de kwaliteit van de spelers? meer ervaring tegen topclubs? de staff/trainingen?

Hoeveel miljoen eur hebben ze al verdiend deze campagne?
Met de 2.1 miljoen van gisterenavond zijn ze over de 50 miljoen gegaan dacht ik. Puur prijzengeld. De bijna 30.000 tickets per thuiswedstrijd zijn daar dan nog niet bij, maar dat zijn ze mss weer meteen kwijt in verplaatsingskosten en winstpremies.

Als er nu één club is in België die in staat zou moeten zijn om elk seizoen een brede, kwaliteitsvolle kern samen te stellen is het toch wel Club Brugge zeker? Dat je dan in februari/maart nog op drie fronten meestrijdt mag geen excuus zijn.

Waanzinnig wat Brugge gisteren liet zien, waren gewoon beter dan Atalanta en verdienden die overwinning ook gewoon. Ik zei het tijdens de match al, maar Talbi is echt wel nen baller.
Vanaken speelt trouwens ook een beresterke partij, De Roon kon er echt totaal niet op inspelen.

Top voor het Belgisch voetbal dit, proficiat aan de Brugge supporters hier.

1e helft gezien bij mijn vader en die 1-1 was verdikke meer onverdiend dan de 1-0.
Absolute topprestatie. Proficiat aan de Club supporters!

Hmm ja, tuurlijk wel dat ons "nieuw" bestuur wel wat credits verdiend voor hoe ze de voorbije jaren de club hebben uitgebouwd, mijn schrik zit 'm eerder in het feit dat hoe verder je geraakt in de CL, hoe meer je op de radar van allerhande topclubs komt en als je dan een Talbi, een Jashari, een Ordonez ziet schitteren in de CL dan vrees ik dat die moeilijk te houden gaan zijn bij een aanbod van een Europese (sub)topper.

Ik had het hier reeds geplaatst gisteren, maar viel me echt enorm op hoeveel sneller we dit jaar de bal laten rondgaan in vergelijking met de voorbije jaren. Ligt dit aan de kwaliteit van de spelers? meer ervaring tegen topclubs? de staff/trainingen?
Hayen zal daar ook wel een groot aandeel in hebben, met een Parker stonden we niet zo ver.

Vooral de vervanger van Ordonez moet je nu al hebben gescout. Zo een verdediger is plots weg naar Engeland voor 20 miljoen maar dat is een reusachtige aderlating in de eigen competitie.

Is de typisch Belgische mentaliteit zeker? "We hebben Europees gespeeld na de winter, ons doel is geslaagd qua Europees voetbal, nu mogen we er gerust uitvliegen en dan alles op de Jupkes league" :crazy:
Europees (en dan zeker CL) toch altijd >>>>> eigen kompetitie?
Ik snap het ergens wanneer je al super lang geen prijzen meer gepakt hebt, of zou strijden tegen de degradatie of gewoon met een erg beperkte kern zit. Maar dat is niet het geval bij Club, dus gewoon super hard gaan om zo ver mogelijk te komen in Europa. Als we dan toch een (sup)topper in Europa willen worden, moeten we er ons ook meer naar gedragen en de lat mag gerust hoog genoeg liggen.
Idd, enkelen met een losermentaliteit hier. Gewoon gaan voor CL, beker en competitie winst, klaar. Altijd gaan voor het hoogste als sportman, anders moet men er niet aan beginnen

Terug
Bovenaan