UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Maar zo kan je wel de reactie en de actie plaatsen ;)
Als supporter van een ploeg die net door Hein - het is àltijd de schuld van een ander - Vanhaezebrouck is getraind zou ik precies niet te veel neuten over het gedrag van andere trainers. Maar bon, zonder zijn Club verleden had je wss ook niks tegen Clement gehad.

Maar bon, we wijken af. Aan die actie was inderdaad helemaal niks te zien. Laat staan dat je hier een 2e geel voor geeft.

Als supporter van een ploeg die net door Hein - het is àltijd de schuld van een ander - Vanhaezebrouck is getraind zou ik precies niet te veel neuten over het gedrag van andere trainers. Maar bon, zonder zijn Club verleden had je wss ook niks tegen Clement gehad.

Maar bon, we wijken af. Aan die actie was inderdaad helemaal niks te zien. Laat staan dat je hier een 2e geel voor geeft.
Volg je de Schotse competitie?
Ik ken het antwoord sowieso.

En over Hein heb je 100% gelijk, alsof Gent supporters niet zeggen dat Hein op dat vlak een grote calimero was.
Ik ben blij dat hij weg is ;)

En BVB komt naar ons =) Maar zelfde topploegen uit pot A wel weer :(
edit: dus
naar City, Milan, Celtic en Sturm Graz
thuis BVB, Juventus, Sporting CP en Aston Villa

Laatst bewerkt:
En BVB komt naar ons =) Maar zelfde topploegen uit pot A wel weer :(
edit: dus
naar City, Milan, Celtic en Sturm Graz
thuis BVB, Juventus, Sporting CP en Aston Villa
Thuis 10/12 en uit moet er toch ook een punt of 7 te halen zijn. :unsure:

Je treft wel de juiste clubs in eigen huis vind ik.

Op Sporza staat precies enkel de loting van Club?

Real naar Liverpool :laugh: Kan Carragher eerst weer de stoere jan uithangen om vervolgens weer in een hoekje te gaan huilen.

Ik zat sowieso te duimen voor Juventus, ik kan me eigenlijk geen wedstrijd tegen die ploeg herinneren terwijl dat toch een soort mythische ploeg is uit mijn kinderjaren. En dan nog thuis. Ik ga toch eens proberen tickets te krijgen als de datum meezit.

Blijkbaar in 77/78 en 05/06 er tegen gespeeld, maar zelfs die laatste weet ik niet meer.

Ik zat sowieso te duimen voor Juventus, ik kan me eigenlijk geen wedstrijd tegen die ploeg herinneren terwijl dat toch een soort mythische ploeg is uit mijn kinderjaren. En dan nog thuis. Ik ga toch eens proberen tickets te krijgen als de datum meezit.

Blijkbaar in 77/78 en 05/06 er tegen gespeeld, maar zelfs die laatste weet ik niet meer.
Juve hebben we 2005 gehad in de poule. Die match waar Stijnen beina elke bal pakte.

Je treft wel de juiste clubs in eigen huis vind ik.

Op Sporza staat precies enkel de loting van Club?

Real naar Liverpool :laugh: Kan Carragher eerst weer de stoere jan uithangen om vervolgens weer in een hoekje te gaan huilen.
Zalt gaan vriend!!!

Liverpool een leuke maar best stevige loting. Ik ga proberen in Eindhoven aan tickets te geraken!

Dat wordt moeilijk voor de top 24 vrees ik.
goh, zoals telkens in CL -> je moet zelf echt top zijn en hopen dat de andere ploegen dat niet zijn en dan kan je iets gaan halen.

Ik hoop op minstens 1 stunt en hopelijk offensief maar geen naief voetbal van Club, kijk er wel naar uit -> liever zo met 8 verschillende tegenstanders dan slechts 3 zoals in de poules vroeger.

We hebben meer dan dubbele marktwaarde tov Sturm Graz, ok is wel op verplaatsing, maar daar moeten we ons dan toch mee kunnen meten?
De rest is qua marktwaarde serieus pakje groter dan ons

Ik las bij sporza dat er op telenet ook één match (per speeldag?) op het open kanaal te zien zou zijn. Over welk kanaal hebben ze het dan?

Terug
Bovenaan