UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Gisteren in het stadion gaan kijken.
Club speelde echt wel goed en vooral Onyedika vond ik echt fenomenaal. Die is echt te goed voor onze competitie.
Balen van het resultaat, maar met deze ingesteldheid en dit niveau, zal er wel eens een appel uit de kast vallen de komende maanden.

Gisteren in het stadion gaan kijken.
Club speelde echt wel goed en vooral Onyedika vond ik echt fenomenaal. Die is echt te goed voor onze competitie.
Balen van het resultaat, maar met deze ingesteldheid en dit niveau, zal er wel eens een appel uit de kast vallen de komende maanden.
Probleem is dat hij zich niet altijd kan opladen/focussen tegen de kleinere ploegen in de JPL. Idem voor Skov heb ik de indruk.

Probleem is dat hij zich niet altijd kan opladen/focussen tegen de kleinere ploegen in de JPL. Idem voor Skov heb ik de indruk.
Kan hij wel maar hij heeft wel vaker last van dipjes of blessures tijdens het seizoen. Wat consistenter en die zou/zal veel opbrengen

Toch geen fan van Nilsson momenteel. Mist snelheid en ook geen super techniek. Thiago is gewoon beter.
Houten klaas, al was dat op voorhand al heel duidelijk imo. Waar Thiago nog kon bikkelen door zijn snelheid en kracht valt dat zwaar tegen met Nilsson. Hij komt vaak gewoon niet waar hij moet zijn. Hopen dat de aanvoer die toch 20 goals oplevert en ASAP verkopen.

Houten klaas, al was dat op voorhand al heel duidelijk imo. Waar Thiago nog kon bikkelen door zijn snelheid en kracht valt dat zwaar tegen met Nilsson. Hij komt vaak gewoon niet waar hij moet zijn. Hopen dat de aanvoer die toch 20 goals oplevert en ASAP verkopen.
Ik heb die Nilsson nooit echt goed gevonden eigenlijk. Daar deden ze bij Union toch ook net wat te lyrisch over heb ik het idee, beetje overrated wat mij betreft. Da's toch echt 2 a 3 klasses minder dan Thiago nu.

Goed ja, da's nu ook geen eerlijke vergelijking hé. Wat ze voor Thiago hebben gekregen vs. voor Nilsson hebben betaald da's gewoon factor 6.

Je kunt van een Dacia Spring ook niet verwachten dat die even goed rijdt al een Porsche Taycan.

Ik heb die Nilsson nooit echt goed gevonden eigenlijk. Daar deden ze bij Union toch ook net wat te lyrisch over heb ik het idee, beetje overrated wat mij betreft. Da's toch echt 2 a 3 klasses minder dan Thiago nu.
Daar hebben wij echt nooit lyrisch over gedaan. Zat ook meestal op de bank grotendeels toen Boniface er was.
Met de aanvoer van Cameron Puertas maakte hij ze makkelijk natuurlijk.

En zijn penaltys zijn veel beter als die van Rodriguez 😅

Daar hebben wij echt nooit lyrisch over gedaan. Zat ook meestal op de bank grotendeels toen Boniface er was.
Met de aanvoer van Cameron Puertas maakte hij ze makkelijk natuurlijk.

En zijn penaltys zijn veel beter als die van Rodriguez 😅
Ik bedoelde eigenlijk de journalisten/analisten ipv de fans zelf. Beetje verkeerd verwoord excuus.

Zijden we dat ook niet over Thiago precies een jaar geleden.

Zijden we dat ook niet over Thiago precies een jaar geleden.
Thiago had vreselijke voetjes en eigenlijk tot het bittere einde dat hij zotte kansen verkwanselde. Maar dat was wel een ridicuul sterke en snelle stormram. Die kon ruimte afdwingen met zijn presence. Dat is al 3/4 van de strijd in de JPL.

Nilsson speelt hier al enige tijd en was nog nooit indrukwekkend.

Thiago had vreselijke voetjes en eigenlijk tot het bittere einde dat hij zotte kansen verkwanselde. Maar dat was wel een ridicuul sterke en snelle stormram. Die kon ruimte afdwingen met zijn presence. Dat is al 3/4 van de strijd in de JPL.

Nilsson speelt hier al enige tijd en was nog nooit indrukwekkend.
Het klopt wel wat je zegt, een type thiago is het niet. Maar om hem nu al afteschrijven is nog te vroeg

Slechte format ook gewoon. Nu is het precies een extra competitie. De CL was voorheen al vooral belangrijk na nieuwjaar , nu is dat nog meer zo. Waar is de spankracht ?

Boniface weeral gescoord voor Leverkusen.
Voor de rest wel wat stevige uitslagen toch, 0-4, 0-4, 4-0, 5-0 en 7-1 :eek:.

Terug
Bovenaan