UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Weer classic BG: Club begint sterk met enkele goeie kansen en je hoort de supps van rsca en andere ploegen niet

Er valt een rode kaart tegen Club en plots struikelen ze over elkaar om allemaal te zeggen dat het terecht is

Nu goal voor Club en ze gaan weer terug onder hun steen kruipen vermoedelijk

Weer classic BG: Club begint sterk met enkele goeie kansen en je hoort de supps van rsca en andere ploegen niet

Er valt een rode kaart tegen Club en plots struikelen ze over elkaar om allemaal te zeggen dat het terecht is

Goeie goal van Club.

Nu content? :unsure:

Pardon?
Men eerste post was letterlijk dat club goed is begonnen 😅

Bij mij heeft dat te maken met het uur. Ik heb 10 minuten gezien tot nogtoe en dat was net die fase. De 1-0 en 1-1 heb ik niet gezien. Ik heb hier 2 jonge kinderen in bad/bed te stoppen. Op dat vlak is dat uur een ramp

Dat rood...ge kunt (en moet) dat uiteraard geven, maar ik vind het toch ook een beetje dubbel. Ze komen alletwee even 'ongepast' in, alleen heeft Reijnders het geluk dat zijn voet eerder in het gras geplant is dan die van Onyedika. Op dat moment is Onyedika al gezien want die zijn beweging is al ingezet, en dan kan ik er perfect mee leven dat het gevolg daarvan een rode kaart is. Het is zoals Degryse zegt, op dat moment neem je een risico op een rode kaart als je zo naar die bal gaat, en dat was op zich niet nodig. Reijnders nam dat risico ook aar was sneller/slimmer of had wat meer geluk...

Er mocht meer steun zijn voor Sabbe op de flank precies?

Die 2 centraal hebben alletwee gene man en missen de bal

Dat rood is toch meer terecht ale, dat sommigen daar over twijfelen. Vol met de studs op de kuit/enkel en nikks van bal.

Spijtig wel want je moet er toch altijd 2 maken op dit niveau in dat eerste halfuur.

Blijft toch bizar dat ze dit niveau niet kunnen/willen halen in de jupkes league tegen pakweg Charleroi, Westerlo, etc
Gohja kiezen hun momenten hè: vorig seizoen is dat ook gelukt. Dat geeft nog meer vertrouwen om daar in te blijven geloven. Jupkes liga is daar perfect voor gemaakt. Laatste 7 matchen in topvorm zijn , staat hier garant voor de titel

Terug
Bovenaan