Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chance dat ge een oefenmatch hebt dit weekendJa gewoon weggegeven dit. Jammer op naar het weekend zeker.
Of Vanaken daar nu hapt of niet maakt daar echt gene ene reet uit, diejen Chukweze is er bij wijze van spreken al voorbij nog voor Hans doorheeft dat ie den bal heeft.Fout inspelen Decuyper, Vanaken moet daar ook nie happen/gaan liggen
En dan is het makkelijk natuurlijk
Wij scoren op corners, club krijgt er binnen op cornersChance dat ge een oefenmatch hebt dit weekend
ik zie een matchTot de 2-0!Chance dat ge een oefenmatch hebt dit weekend
Kunt toch meer doen dan daar zo simpel op uw gat te gaan zitten?Of Vanaken daar nu hapt of niet maakt daar echt gene ene reet uit, diejen Chukweze is er bij wijze van spreken al voorbij nog voor Hans doorheeft dat ie den bal heeft.
Ik zal het vooral niet zien. Gelukkig heb ik verplichtingen in Bokrijk zondag. Dat bespaart me weer frustratiesWij scoren op corners, club krijgt er binnen op cornersik zie een match

Best dat je hem nu al ziet want ik vrees dat het dit weekend niet veel zal worden!Wij scoren op corners, club krijgt er binnen op cornersik zie een match