UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Classic VAR, ne duwfout in de rug is OK, met een halve stijve buitenspel staan is niet OK
Offside is offside natuurlijk

Aster zit daar denk ik met een hele stijve nu. Kunnen evengoed een Catalaan commentaar laten geven

Denkt die paljas nu echt dat Kompany applaus gaf voor die goal? 😂

Ook de ganse ITV commentaar staff, dat zijn er 5, vond het geen duw. Wordt hier overdreven, lichte aanraking op zijn best. Die Kim schat de bal gewoon slecht in en gaat eronder door.
Verbaast me niks. Gans die Bayern-defensie staat zo wankel als maar kan.

Goh ja, als ze die afkeuren voor dat duwtje, moeten ze iedere corner 3 penalty's fluiten.
Sowieso geen clear error dus var mocht zelfs niet ingrijpen.

Ook de ganse ITV commentaar staff, dat zijn er 5, vond het geen duw. Wordt hier overdreven, lichte aanraking op zijn best. Die Kim schat de bal gewoon slecht in en gaat eronder door.
Verbaast me niks. Gans die Bayern-defensie staat zo wankel als maar kan.
Hij krijgt gewoon een duw op moment dat hij wilt afzetten, niets met slecht inschatten te maken maar brainfart van de VAR ja

Goh ja, als ze die afkeuren voor dat duwtje, moeten ze iedere corner 3 penalty's fluiten.
Sowieso geen clear error dus var mocht zelfs niet ingrijpen.
Een doelpunt wordt altijd bekeken door de VAR of er een fout is in de opbouw.

Je kan dat beschouwen als missed incident omdat de ref het niet kan zien vanuit zijn positie

Ben Barça supporter en kan gerust toegeven dat het een fout is, niet meer, niet minder. Brengt de verdediger uit balans, kan dan vrij op de keeper gaan... Dat is gewoon fluiten.

Misschien beter deze thread verhuizen naar https://www.beyondgaming.be/forums/reality-tv-soaps/

Er wordt hier meer over aster gepraat dan voetbal

Heel erg leuke match tot nu toe alleszins, hoewel ik graag Barça zie winnen moet ik toch toegeven dat sommige beslissingen relatief controversieel waren.
Een commentator is deel van de wedstrijd hè
En een commentator is geen supporter

Doet aan Carl denken, te hard willen opvallen en er geen hol van kennen (helaas)
Voor de rest idd wel een leuke match om te zien, efficiënt Barça

Gaat zelfs ni in duel, geeft gewoon een duw

Foto is compleet nutteloos, daar kun je totaal niet uit afleiden of er effectief geduwd wordt. Als je een duw WIL zien, dan ga je dat natuurlijk erin kunnen zien. Beetje zoals met statistieken, die kan je ook altijd misbruiken om een punt te bewijzen.

Ik zag er geen duw in, de ref zag er geen duw in, de VAR zag er geen duw in, de 5 commentators op ITV zagen er geen duw in. Dat jij en de rest van de Vinnie-clan er een duw in zien, is uw goed recht maar daar moet ik niet akkoord mee gaan natuurlijk.

Aster geilt al de hele tijd op Raphinha, maar godverdikke Pedri is toch zo ongeloofelijk goed. Die goal komt er alleen maar omdat het net hij is die daar op de rand van de 16 onder druk van een paar van Bayern nog die pass naar Yamal ziet én perfect kan geven.

Foto is compleet nutteloos, daar kun je totaal niet uit afleiden of er effectief geduwd wordt. Als je een duw WIL zien, dan ga je dat natuurlijk erin kunnen zien. Beetje zoals met statistieken, die kan je ook altijd misbruiken om een punt te bewijzen.

Ik zag er geen duw in, de ref zag er geen duw in, de VAR zag er geen duw in, de 5 commentators op ITV zagen er geen duw in. Dat jij en de rest van de Vinnie-clan er een duw in zien, is uw goed recht maar daar moet ik niet akkoord mee gaan natuurlijk.
Ik kan geen filmpjes posten.

Maar de aanvaller doet niet eens moeite om in duel te gaan? Moest dit nu in een kopbal duel een duw zijn gaat niemand niks zeggen, maar die verdediger mist zijn interceptie door die duw.

Als je er geen duw in ziet? Wat zie je er dan in? Wat doet die arm daar? 😅

Dat je iedereen die niet met u akkoord gaat tot de Vinnie-clan samenvat hoedt natuurlijk ook niet...

Bayern legt er denk ik nog minstens 2 in, wordt nog spannend...

Terug
Bovenaan