UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Idd, snap echt niet dat men blijft klagen over Mechele. Staat "tegen zijn voet" eigenlijk geweldig te spelen dit seizoen. Zéker met Ordonez naast hem.
gisteren nochtans wel aan het slapen bij die ene ingooi van Celtic wat tot goal had kunnen leiden, en ook bijna deviatie op schot wat owngoal had geweest (ook classic Mechele zo'n paar owngoals per jaar)

gisteren nochtans wel aan het slapen bij die ene ingooi van Celtic wat tot goal had kunnen leiden, en ook bijna deviatie op schot wat owngoal had geweest (ook classic Mechele zo'n paar owngoals per jaar)
Ordonez ook foutjes gemaakt toch? Cv van Celtic nog een grotere ... Ik bedoel hoe hoog liggen de verwachtingen wel? Zo kan je altijd iets vinden natuurlijk.

Tgoh, iedereen stond te slapen bij die inworp. Niet enkel Mechele.

Het is toch ook niet dat dit Real een slechte ploeg is he jongens, enkele ronkende namen en een topcoach, het was gisteren ook gewoon Liverpool dat heel sterk speelt. Gravenberch gewoon wederom heel goed, Jones ook, de enige die misschien niet echt in de match zat was Diaz, die Slot dan ook wisselt voor Gakpo, die wel een sterke invalbeurt speelt.
Alleen is daarvan dit seizoen weinig nog te merken. Zijn uitspraken gisteren na de match vind ik dan ook erg verontrustrend: “I liked the team because we competed well”.“It doesn't change much because even if we won… it was difficult to be in the top 8”.

Qua losermentaliteit kan die uitspraak wel tellen vind ik. Met een winst stond je gewoon op 1 punt van de top 8 met nog wedstrijden tegen o.a. Brest en Salzburg in het verschiet dat toch altijd 6/6 zou mogen zijn. Nu ga je top 8 wellicht niet meer halen, hoewel met een 9/9 zou het misschien nog lukken.

't Is echt tijd voor een frisse wind bij Real. Ik vraag me trouwens al een tijdje af hoe dit Real zou spelen met een trainer als Klopp aan het roer, deze kern is echt quasi perfect voor zijn speelstijl imo.

Alleen is daarvan dit seizoen weinig nog te merken. Zijn uitspraken gisteren na de match vind ik dan ook erg verontrustrend: “I liked the team because we competed well”.“It doesn't change much because even if we won… it was difficult to be in the top 8”.
Na mijn post zijn interview gezien en ik had daar toch ook mijn bedenkingen bij.
Als ze dan vragen of het voor Slot perfect was, "it's never perfect, we will work hard to be even better in those moments". Da's een heel andere mindset.

Qua losermentaliteit kan die uitspraak wel tellen vind ik. Met een winst stond je gewoon op 1 punt van de top 8 met nog wedstrijden tegen o.a. Brest en Salzburg in het verschiet dat toch altijd 6/6 zou mogen zijn. Nu ga je top 8 wellicht niet meer halen, hoewel met een 9/9 zou het misschien nog lukken.

't Is echt tijd voor een frisse wind bij Real. Ik vraag me trouwens al een tijdje af hoe dit Real zou spelen met een trainer als Klopp aan het roer, deze kern is echt quasi perfect voor zijn speelstijl imo.

Als ik kijk naar de gemiddelde doorlooptijd van coaches bij Real, dan zal het niet meer lang duren inderdaad.

Een own goal kan al eens gebeuren als je bijna 8jaar vast in de basis staat het ziet er lullig uit maar welke own goal is dat niet ?

Er is toch nog een verschil tussen die van Celtic en pakweg die van Escobar op het WK van 1994. Die laatste ziet er niet lullig uit vind ik.
Je noemt daar zo iets ook, ordonez heeft tegen gent er ook in ons goal geprikt. En dat zijn dingen die gebeuren. Maar sommige halen enkel mechele aan als de enige die dat voor heeft. Geen haat naar jou

Je noemt daar zo iets ook, ordonez heeft tegen gent er ook in ons goal geprikt. En dat zijn dingen die gebeuren. Maar sommige halen enkel mechele aan als de enige die dat voor heeft. Geen haat naar jou
Mechele is gewoon een degelijke verdediger. In de jeugd werd hij vergeleken met Bjorn Engels en deze laatste heeft al bij 'grotere' clubs onder contract gelegen, maar Mechele heeft al veel meer uit zijn carrière gehaald.

Ik hoor Jelle Tack normaal graag bezig maar hier gaat hij voor mij de mist in, is gewoon een terechte penalty.

Ancelotti toch echt ongelofelijk soms hè.

Asencio doet het uitstekend terwijl die voor de leeuwen geworpen werd. Nu gaat Carlo opeens Tchouaméni centraal achterin zetten. :unsure:

Mooie tifo voor Hans en Brandon!

20241210-205556.jpg

Terug
Bovenaan