Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar als ge nu tegen Antwerp moet, gaat ge daar toch anders naar kijken, dan pakweg 2 jaar geleden?
ge speelt tegen de ploegen van dit seizoen, niet tegen de gemiddelde ploeg van over een periode van 5 jaar.
De Mario heeft u anders wel op en over KVM geleid.Maar ook Stroeykens ..
Hopelijk iets dat enigszins op leuk voetbal lijkt.
kijk, die mening deel ik wél hoorDeze prestatie, 0/6 en 1-5 doelpuntensaldo, is echt een blamage en daar mogen we gerust heel kritisch over zijn.
Edit: Maar dat is gewoon mijn mening hierover, als je die niet deelt, is dat jouw goed recht.

De opstelling (volgens HLN): Van Crombrugge, Murillo, Delcroix, Debast, Hoedt, Diawara, Arnstad, Verschaeren, Amuzu, Stroeykens, Silva
Paars-Wit kiest wellicht weer voor een 3-5-2. Opvallend genoeg is er dus ook geen plaats voor Moussa N'Diaye, die nochtans een zeer goede indruk achterliet tegen KV Mechelen.
Stamp hem dan maar gewoon buiten of laat hem achter in Londen.
Ik denk dat Hans bedoelt dat Mario op de bank begint terwijl die net Mazzu heeft gered tegen KVMDe Mario heeft u anders wel op en over KVM geleid.
Op die manier heeft Anderlecht de mol ontmaskerd.HLN heeft duidelijk geen inside bronnen meer bij Anderlecht. Toch enkele opvallende missers.
FacepalmIk denk dat Hans bedoelt dat Mario op de bank begint terwijl die net Mazzu heeft gered tegen KVM
Buiten Club is er niet een echte topclub momenteel, denk ik.Sorry, we baseren de status toch niet op basis van het huidige seizoen maar op basis van de afgelopen seizoenen samen? Antwerp is toch ook niet een Belgische topclub omdat ze nu eerste staan?
Edit: trouwens, feiten, ze hebben ocharme net 2 speeldagen aan kop gestaan, that's it.
Die kranten zitten er al jaren langs qua opstelling. Gelukkig maar als ge zag wat ze gokten.HLN heeft duidelijk geen inside bronnen meer bij Anderlecht. Toch enkele opvallende missers.
Ik weet niet hoe dat vroeger bij u zat maar als ik in zo ne muur moest gaan staan zat ik te bidden dat ik geen bal tegen mijn gezicht of in mijn kloten kreeg.Amuzu moet altijd springen
als muur spring je daar toch gewoon. Zeker als de bal vanop zo'n afstand komt en nog kan zakken na de muur, dan moet je als muur je zo groot mogelijk maken.Ik weet niet hoe dat vroeger bij u zat maar als ik in zo ne muur moest gaan staan zat ik te bidden dat ik geen bal tegen mijn gezicht of in mijn kloten kreeg.

Dat ze die nie verkocht hebben voor 9-10 miljoen kan ik echt niet bijAmuzu moet altijd springen
Kana is ziek/gekwetst, mag ik hopen. Want niet eens op de bank.als muur spring je daar toch gewoon. Zeker als de bal vanop zo'n afstand komt en nog kan zakken na de muur, dan moet je als muur je zo groot mogelijk maken.
En zit Kana op de bank voor iemand als Diawara![]()