UEFA Conference League 2022-2023

maar als ge nu tegen Antwerp moet, gaat ge daar toch anders naar kijken, dan pakweg 2 jaar geleden?
ge speelt tegen de ploegen van dit seizoen, niet tegen de gemiddelde ploeg van over een periode van 5 jaar.

maar als ge nu tegen Antwerp moet, gaat ge daar toch anders naar kijken, dan pakweg 2 jaar geleden?
ge speelt tegen de ploegen van dit seizoen, niet tegen de gemiddelde ploeg van over een periode van 5 jaar.

Maar een prestatie boven de norm, maakt de ploeg geen topclub. Dus het is zeker niet dat je tegen de beste Zweedse club aan het spelen bent. En van de 25 speeldagen stonden ze er maar 4 bovenaan. Waarvan 2 speeldagen einde September. Dus het is niet eens de beste Zweedse club deze jaargang.
2018: 7e, 2019: 1e, 2020: 4e, 2021: 3e en nu dus 2e tot dusver. Dat is gewoon een subtopper, met een MW 3x zo minder als AA Gent.

Deze prestatie, 0/6 en 1-5 doelpuntensaldo, is echt een blamage en daar mogen we gerust heel kritisch over zijn.

Edit: Maar dat is gewoon mijn mening hierover, als je die niet deelt, is dat jouw goed recht.

De opstelling (volgens HLN): Van Crombrugge, Murillo, Delcroix, Debast, Hoedt, Diawara, Arnstad, Verschaeren, Amuzu, Stroeykens, Silva

Paars-Wit kiest wellicht weer voor een 3-5-2. Opvallend genoeg is er dus ook geen plaats voor Moussa N'Diaye, die nochtans een zeer goede indruk achterliet tegen KV Mechelen.

Stamp hem dan maar gewoon buiten of laat hem achter in Londen.

HLN heeft duidelijk geen inside bronnen meer bij Anderlecht. Toch enkele opvallende missers.

Wel ja, Gent zal de resterende twee matchen moeten winnen. Als ze op de laatste speeldag tegen Molde winnen, kan het nog denk ik? Ze hebben het wel niet meer in eigen hand. Als de Scandinavische ploegen winnen tegen Shamrock Rovers en Molde wint thuis tegen Djurgarden is het gedaan. Zelfs een gelijkspel daar zou genoeg moeten zijn. Of je moet al hopen op een Ierse stunt tegen één v/d twee. Dan is er ook nog eens doelpuntensaldo. Tja.

Waren die nu voor de toss al van speelveld verwisseld? 😅 en dan wijst Cresswell doodleuk naar de kant waar zijn maten al staan

Sorry, we baseren de status toch niet op basis van het huidige seizoen maar op basis van de afgelopen seizoenen samen? Antwerp is toch ook niet een Belgische topclub omdat ze nu eerste staan?

Edit: trouwens, feiten, ze hebben ocharme net 2 speeldagen aan kop gestaan, that's it.
Buiten Club is er niet een echte topclub momenteel, denk ik.

Dat bevestigt het klassement van de afgelopen 5 jaar ook wel.

1. Club Brugge - 417
2. RC Genk - 352
3. Antwerp - 336
4. Gent - 332
5. Anderlecht - 317
6. Charleroi - 298

Bron: https://www.transfermarkt.com/jupil..._von=2017&saison_id_bis=2022&tabellenart=alle (excl. PO1)

Ik weet niet hoe dat vroeger bij u zat maar als ik in zo ne muur moest gaan staan zat ik te bidden dat ik geen bal tegen mijn gezicht of in mijn kloten kreeg.
als muur spring je daar toch gewoon. Zeker als de bal vanop zo'n afstand komt en nog kan zakken na de muur, dan moet je als muur je zo groot mogelijk maken.

En zit Kana op de bank voor iemand als Diawara :(

Terug
Bovenaan