UEFA Conference League 2022-2023

Hangt er wat vanaf volgens mij. De vorige keren was dat omdat er problemen waren met MauveTV.
Waar is mauve tv dan te bekijken mss?

Gevonden, en zal volgens die website wel op youtube zijn:

Screenshot_20220818-154257.png

Laatst bewerkt:
Hangt er wat vanaf volgens mij. De vorige keren was dat omdat er problemen waren met MauveTV.
Paars-wit start vandaag aan een belangrijk tweeluik dat zal beslissen over Europees voetbal dit seizoen. Twee confrontaties met het Zwitserse BSC Young Boys in de play-offs van de UEFA Conference League zullen bepalen wie doorstoot naar de groepsfase van het tornooi. De aftrap wordt gegeven om 19u00 in Bern. De wedstrijd is live te volgen via het YouTube-kanaal van de club.

Staat op hun site dus... Wel sad dat geen enkele zender dat wil uitzenden :/

edit: zie nu net ook dit:

Daarnaast zal ook Play Sports de match van donderdag uitzenden. Voor de heenwedstrijd gidst presentator Bart Raes vanaf 18u45, samen met analisten Bob Peeters, Tomasz Radzinski en Olivier Deschacht, de kijker vanuit een gloednieuwe studio. Ook de terugwedstrijd in het Lotto Park op donderdag 25 augustus is live te bekijken op Play Sports.

De prestaties van dit seizoen hebben pas invloed op het seizoen na het volgende seizoen. Afgelopen seizoen was het laatste seizoen dat invloed op komend seizoen kon uitoefenen. Helaas slechte prestaties, dus volgend seizoen geen rechtstreeks gekwalificeerde meer voor de CL.
ja ok, 't jaar nadien dus, was wat ik bedoelde ;)

Yari gaat het toch ook niet worden he. Frustrerend om naar te kijken
Heb ik het eerlijk gezegd nooit echt ingezien.

Zijn hoogtepunt was toen ze hem het nummer "10" gegeven hebben.. op basis van welke kwaliteiten weet ik ook niet.

Dat mag toch ook zeker geel zijn voor die tackle op Trebel net, komt gewoon te laat.
Allé schouder precies uit de kom

Heb ik het eerlijk gezegd nooit echt ingezien.

Zijn hoogtepunt was toen ze hem het nummer "10" gegeven hebben.. op basis van welke kwaliteiten weet ik ook niet.

Dat mag toch ook zeker geel zijn voor die tackle op Trebel net, komt gewoon te laat.
Allé schouder precies uit de kom
Idd zuiver geel, fout van Hoedt ook vond ik.

Terug
Bovenaan