Hangt er wat vanaf volgens mij. De vorige keren was dat omdat er problemen waren met MauveTV.YouTube-kanaal van Anderlecht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt er wat vanaf volgens mij. De vorige keren was dat omdat er problemen waren met MauveTV.YouTube-kanaal van Anderlecht
Waar is mauve tv dan te bekijken mss?Hangt er wat vanaf volgens mij. De vorige keren was dat omdat er problemen waren met MauveTV.
Paars-wit start vandaag aan een belangrijk tweeluik dat zal beslissen over Europees voetbal dit seizoen. Twee confrontaties met het Zwitserse BSC Young Boys in de play-offs van de UEFA Conference League zullen bepalen wie doorstoot naar de groepsfase van het tornooi. De aftrap wordt gegeven om 19u00 in Bern. De wedstrijd is live te volgen via het YouTube-kanaal van de club.Hangt er wat vanaf volgens mij. De vorige keren was dat omdat er problemen waren met MauveTV.
Gewoon ook op Play Sports voor de abonnees.Ergens een zender die Young boys - Anderlecht uitzendt??
ja ok, 't jaar nadien dus, was wat ik bedoeldeDe prestaties van dit seizoen hebben pas invloed op het seizoen na het volgende seizoen. Afgelopen seizoen was het laatste seizoen dat invloed op komend seizoen kon uitoefenen. Helaas slechte prestaties, dus volgend seizoen geen rechtstreeks gekwalificeerde meer voor de CL.

Is dat recent toegevoegd, ik had deze week al eens gaan kijken, mss heb ik er over gekeken, thx!!!Gewoon ook op Play Sports voor de abonnees.
VTM 4Jawadde Anderlecht al 2x goed weg gekomen... Is Antwerp ergens op TV te volgen?
Blijkbaar zouden leden van MauveTV een half uur op voorhand een url toekrijgen voor de youtube stream, geen idee of het klopt.Ik zie niets van die match op dat youtube kanaal
Heb ik het eerlijk gezegd nooit echt ingezien.Yari gaat het toch ook niet worden he. Frustrerend om naar te kijken

Idd zuiver geel, fout van Hoedt ook vond ik.Heb ik het eerlijk gezegd nooit echt ingezien.
Zijn hoogtepunt was toen ze hem het nummer "10" gegeven hebben.. op basis van welke kwaliteiten weet ik ook niet.
Dat mag toch ook zeker geel zijn voor die tackle op Trebel net, komt gewoon te laat.
Allé schouder precies uit de kom
Speelt toch goed?Oei, volgens de commentator is Trebel een sleutelspeler in dit Anderlecht.