UEFA Conference League 2022-2023

Ook fantastisch trouwens.
Bij de wissels van West Ham staan de coach + manager richtlijnen te geven met tablet en documenten

Onze coach: "Mario, zijt gewoon Mario en doe wat ge goed kunt/altijd doet"

Het is niet leuk om toe te geven maar die jongen stagneert zo hard dat het haast niet meer goed te praten is.

Allez, hij start dan aan een goeie rush, en hij geeft dan een voorwaartse pass van 5 meter los in de tegenstander zijn voet, meters ver van een teammaat. Speelt zonder vertrouwen en durf precies. Zeer jammer om te zien.

Bekijk onze ploeg en vooral onze bank.

Wij hebben de helft van de scholieren mee.

1 volwassen man op de bank (Vertonghen)
Raman en Hoedt hebben de leeftijd maar kunt ge nie volwassen noemen hè.
Sylva: weggedeemsterd
Esposito : Onbestaand
Diawara : Ne middenvelder dat nog gene deftige inspeelâs kan geven en defensief zo fout staat
Vertonghen : ALS hij speelt ok
Ishaq: Futures
Angula: Futures

Wie zijn weg :
Zirkzee , Kouame, Gomez , Cullen

Scholieren ofniet , geef mij maar de kern van vorig jaar .

Iemand al gezien wat Silkeborg aan't doen is? Na 5-0 thuis, nu ook 0-5 aan't winnen in Boekarest.
Maar die Roemenen spelen met een B-ploeg, las ik hier ergens vorige week?

Maar wel het nummer 10 gekregen hè. Objectief gehaald
Verschaeren moet hoog tegen het doel staan, dat box-to-box-gedoe is zijn forte niet. Kan in een dominante ploeg wel wat dribbelen en een beslissende actie maken.
Mag volgende keer 2 keer nadenken voor hij enthousiast grote woorden gaat uitspreken omdat hij centraal op de 10 mag spelen, maar echt zelfkritisch is hij helaas niet.

Verschaeren moet hoog tegen het doel staan, dat box-to-box-gedoe is zijn forte niet. Kan in een dominante ploeg wel wat dribbelen en een beslissende actie maken.
Mag volgende keer 2 keer nadenken voor hij enthousiast grote woorden gaat uitspreken omdat hij centraal op de 10 mag spelen, maar echt zelfkritisch is hij helaas niet.
Dan moet je een andere coach halen want wij zijn dominante ploeg en spelen zeker niet in de box van de tegenpartij

En is gewoon te tam in zijn spel, zit toch niks in. Steek wat peper in zen gat want volgens mij moet die niet douchen na de match. Misschien nat van de regen, maar zeker niet van het zweet

Sylva: weggedeemsterd
Esposito : Onbestaand
Diawara : Ne middenvelder dat nog gene deftige inspeelâs kan geven en defensief zo fout staat
Vertonghen : ALS hij speelt ok
Ishaq: Futures
Angula: Futures

Wie zijn weg :
Zirkzee , Kouame, Gomez , Cullen

Scholieren ofniet , geef mij maar de kern van vorig jaar .
Silva : op een onbewoond eiland
Epsosito : is geen middenvelder, speelt niks en dan opeens basis
Diawara: 100 matchen in de Serie A, ervaring in de CL. 21milj € marktwaarde. Die kan wel iets voetballen hè..

Uiteraard zijn de vertrokken spelers een groot verlies.
Maar die kwamen omdat ene Kompany belde, voor "Bonjour ici Mazzu, oui comme Amuzu" gaan ze nie komen hè

Ge staat 2-0 int krijt tegen een fysiek sterke tegenstander en brengt een 17 en 18 jarige jongen. En wie weet nog op welke positie Stroeykens nu speelt ?

Wat is nu hier het nu van ?!? Delcroix gekwetst ?
Kan hij zeggen "met Hoedt kregen we geen goal binnen?"

Leuk voor Stassin dat hier in zo'n stadion mag spelen.

Allez als er op het veld niets te zien valt zorgen ze, volgens Joost, in het Anderlecht vak zelf voor sfeer… Bokst de frustraties er maar uit jongens!

Een shot op doel mijn begot! Twas wel een penalty…
Benieuwd of ze nog iets van druk kunnen uitoefenen voor 2-2.

Terug
Bovenaan