UEFA Conference League 2022-2023

Kerel die vuurpijl gooide krijgt celstraf van 8 weken.

Als je dat dan vergelijkt met de Beerschot supporter die vorig jaar tegen RAFC een vuurpijl gooide, die kreeg 2 jaar + 8.000 euro boete + SV van 5 jaar. In Engeland kunnen ze nog iets leren van de straffen die men in Belgie aan Beerschot en haar supporters toekent :oi22:

Kerel die vuurpijl gooide krijgt celstraf van 8 weken.

Als je dat dan vergelijkt met de Beerschot supporter die vorig jaar tegen RAFC een vuurpijl gooide, die kreeg 2 jaar + 8.000 euro boete + SV van 5 jaar. In Engeland kunnen ze nog iets leren van de straffen die men in Belgie aan Beerschot en haar supporters toekent :oi22:

Verschil is natuurlijk dat ze in Engeland die Belg liever weer rap buiten Engeland zien en die persoon daar ook niet gekend is.
Die brave Beerschotse ziel was/is dan hier weer voldoende gekend bij de autoriteiten.

Hou me vast voor wat we gaan mogen meemaken in Bucharest.

Verschil is natuurlijk dat ze in Engeland die Belg liever weer rap buiten Engeland zien en die persoon daar ook niet gekend is.
Die brave Beerschotse ziel was/is dan hier weer voldoende gekend bij de autoriteiten.

Hou me vast voor wat we gaan mogen meemaken in Bucharest.

Zou blijbkaar niet gaan om de vuurpijlgooier maar een andere supporter die stout was.

Anderlecht lijkt precies in een 4-3-3 of 4-3-2-1 te gaan spelen, als ik de opstelling zo zie? Van Crombrugge - Murillo, Hoedt, Vertonghen, N'Diaye - Verschaeren, Arnstad, Diawara - Refaelov, Amuzu, Silva.

Anyway, als we hier winnen en West Ham wint van Silkeborg kunnen we een goede zaak doen want dan hebben we tegen Silkeborg genoeg aan een gelijkspel om te overwinteren.

Anderlecht lijkt precies in een 4-3-3 of 4-3-2-1 te gaan spelen, als ik de opstelling zo zie? Van Crombrugge - Murillo, Hoedt, Vertonghen, N'Diaye - Verschaeren, Arnstad, Diawara - Refaelov, Amuzu, Silva.

Anyway, als we hier winnen en West Ham wint van Silkeborg kunnen we een goede zaak doen want dan hebben we tegen Silkeborg genoeg aan een gelijkspel om te overwinteren.
4-2-2-2 kan ook nog

Maar allesinds al beter dan met 3 vanachter

Triestig dat het bij West Ham vanavond maar voor de helft vol zit.
Vorig jaar constant gezaag dat men neit aan tickets geraakte ondanks al x jaar supporter te zijn, nu zijn er tickets en gaan ze niet....
Akkoord Silkeborg en groepsfase neit zo aantrekkelijk als knockout tegen Sevilla, Lyon, Frankfurt,... maar je moet ze ook spelen.

Nuja volgende week dit uur rustig iets drinken in Bucharest en de locale sfeer opsnuiven en content zijn dat we eindelijk nog eens in het uitvak geraakt zijn en niet tussen de thuissupporters zitten en opletten wat we doen en zeggen.

Is Amuzu al 1x zen man voorbij geraakt?

Verschrikkelijk slechte ref ook weer.
Ge kunt veel toelaten, maar fouten (langs 2 kanten) moet ge wel bestraffen

Terug
Bovenaan