Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ge weet dat er zoveel snelheid inzet dan zet ge toch uw lijn nie zo hoog? Of ge zet meer druk op de man in balbezit.We zijn zelf rotslecht maar dat Ludogorets lijkt ook wel een vinnig ploegje.
verstond ik dat verkeerd maar hebben die gewonnen van het Roma van José ?We zijn zelf rotslecht maar dat Ludogorets lijkt ook wel een vinnig ploegje.
is gewoon een schwalbe. Eerst heel licht duwtje en dan plots beseffen van hé ik voelde iets dus ik ga maar vallen.Hij laat zich vallen, maar gewoon 2 handen in de rug
Hier ligt hij gegarandeerd op de stip hoor
Hij valt laat inderdaad.is gewoon een schwalbe. Eerst heel licht duwtje en dan plots beseffen van hé ik voelde iets dus ik ga maar vallen.
Voor de rest wel een drama van een ref
er is toch een VAR aanwezig maar dit is gewoon een duel die je zo vaak ziet en zoiets fluit je nergens op het veld.Hij valt laat inderdaad.
Maar er is een duw en die kan de bal nie spelen dus speelt enkel man.
Met de var ist penalty. In feite zou hij zelfs nie moeten vallen om de fout te krijgen..
Nu gaat ene op zijn gezicht staan en krijgt hm zelf geel. Die ref is dramatisch inderdaad
Dat is sinds deze ronde dan dat er een VAR is?er is toch een VAR aanwezig maar dit is gewoon een duel die je zo vaak ziet en zoiets fluit je nergens op het veld.
Yup. Gent kreeg een penalty tegen na een Var interventieDat is sinds deze ronde dan dat er een VAR is?