Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raman kan geen 90 min aan , Moussa kon nimeer , Amuzu was toch ook op denkGe hebt het momentum in de match en ge verkloot het met uw wissels

Nee feit, maar ik had Amuzu en Raman nie samen vervangen. Zorgde samen voor veel dreiging.Raman kan geen 90 min aan , Moussa kon nimeer , Amuzu was toch ook op denk![]()
Toch ook een zin dat je niet vaak leestNee feit, maar ik had Amuzu en Raman nie samen vervangen. Zorgde samen voor veel dreiging.

Achter Leoni roep ik al langer , dien Ashemeru krijg ik het van op men heupenNee feit, maar ik had Amuzu en Raman nie samen vervangen. Zorgde samen voor veel dreiging.
Ook zo jammer dat Leoni geen kans krijgt ipv Ashimeru.
Ge creëert niks meer sinds die wissels terwijl ge ze echt had vast staan voor de eigen box
Mss Leoja roepenAchter Leoni roep ik al langer , dien Ashemeru krijg ik het van op men heupen

Kunt nog zeggen dat het veel geregend heeft, maar t ligt al een paar weken brak.Hoe u eigen veld u kan nekken.
Ploeg die wil voetballen is benadeeld met zo een veld.
Ik vond die Turken toch een zeer matige ploeg.Mooie resultaten tegen toch intrinsiek betere ploegen!![]()