UEFA Conference League 2022-2023

We scoorden veel te weinig
ik vind het nu ook wel fantastisch dat Orban 7 goals maakt in 2 matchen, maar er mag toch enige nuance bij dat het tegen een erg zwak Zulte Waregem was, en tegen een overschat Basaksehir.
voor hetzelfde geld zet Union hem over een paar weken uit de match en zien we hem niet
Ik vond die Turken ook niet echt indruk maken in beide wedstrijden.
Maar ik schat ze toch hoger in dan Zulte Waregem.
Brugge hield hem uit de wedstrijd, dus Union zal dat ook wel kunnen.
Maar ons spelpeil is serieus verbeterd sinds zijn komst.
Het vertrouwen bij de spelers is ook gegroeid, dus hij heeft ook nog een extra invloed dan enkel goals maken.
Tuurlijk is het te vroeg, maar laten we gewoon eens genieten?
Die 0-2 die hij binnentrapt op zijn gemak vanop 30 m doen er hem weinig na.
Die goal tegen Westerlo evenmin.
We hadden weinig positieve elementen de afgelopen 2 seizoenen, maar nu gewoon genieten :)

@marcel is Gent supporter als ik mij niet vergis ;-)
ja, inderdaad :tongue:
We scoorden veel te weinig

Ik vond die Turken ook niet echt indruk maken in beide wedstrijden.
Maar ik schat ze toch hoger in dan Zulte Waregem.
ja, maar ik had ze toch nog een stuk hoger ingeschat. Hein ook vóór de match: "ik schat onze kans op 50/50", of na vorige match: "het veld kan ons de kwalificatie kosten"
terwijl we gisteren op geen enkel moment écht in de problemen gekomen zijn. dus da's volgens mij overschat.
Brugge hield hem uit de wedstrijd, dus Union zal dat ook wel kunnen.
Maar ons spelpeil is serieus verbeterd sinds zijn komst.
Het vertrouwen bij de spelers is ook gegroeid, dus hij heeft ook nog een extra invloed dan enkel goals maken.
dat is mij ook opgevallen. nu weet je dat er iemand vooraan is die een halve match de bal niet raakt (woorden van HVH na ZW), en er de 2de helft een paar inlegt. dat speelt geruster
Tuurlijk is het te vroeg, maar laten we gewoon eens genieten?
Die 0-2 die hij binnentrapt op zijn gemak vanop 30 m doen er hem weinig na.
Die goal tegen Westerlo evenmin.
We hadden weinig positieve elementen de afgelopen 2 seizoenen, maar nu gewoon genieten :)
sowieso. hopelijk lokt hij wat meer thuispubliek naar het stadion.

Die jongen blijft er wel cool bij, maar wil deze zomer al naar Bundesliga of PL lijkt mij wel heel snel voor hem.
Keer dat Tissoudali weer gaat zijn hebben jullie een serieuze aanvallende opties

Is precies lastig om iets positief te zeggen over een speler van een concurrende ploeg zonder er een "ja maar" aan toe te voegen... ik leer mijn 2 tieners nochtans dat als je "ja maar" gebruikt dat alles voordien in de zin eigenlijk niet gemeend is :wink:

Amai, ge leert uw tieners dus zwart wit denken.

Amai, ge leert uw tieners dus zwart wit denken.
Rare conclusie die je daar trekt -> je kan toch perfect tegenargumenteren zonder die "ja, maar" te gebruiken? Je kan bijvoorbeeld antwoorden met "nee, dat vind ik niet helemaal correct, namelijk ...."

vooral -> als je het niet eens bent met iemand, waarom dan je antwoord beginnen met "ja" ?

Yep , tis een belegering voort moment , we houden gene bal bij , datem maar rap Slimani zet ...
Eigenlijk het spelbeeld dat ik vorige week al verwachtte. We moeten eerlijk zijn, tegen een Villarreal op niveau maakt het huidige in principe weinig kans. Het zou ook verre van een schande zijn, we hebben er in een snertseizoen al een goede Europese campagne opzitten (qua resultaat, het was wel vaak met de hakken over de sloot...)

Dat gezegd zijnde, wat zijn ze daar in de verdediging van Villarreal allemaal aan het doen? :unsure:

Yep , tis een belegering voort moment , we houden gene bal bij , datem maar rap Slimani zet ...
Ge vraagt u echt af waarom Raman kansen blijft krijgen.

En Refaelov ook weer veel te plat, verliezen de strijd centraal door die 2. Slimani zorgt voor die pressing dat ze minder tijd hebben om uit te voetballen, kan ballen bijhouden, straalt ook iets uit

Slechte keuze

Refaelov - Verschaeren - Raman is gewoon dramatisch in balverlies.
Wat een ruimte om in te voetballen

En dan altijd dat gevaarlijk centraal inspelen
Of dat afhaken en dan geen andere optie dan een kruisraket richting Raman op zijn eiland

Ow ow ow Murillo, een open goal...

Edit: en ik dacht dat Anderlecht moeilijk kon scoren, maar Villarreal kan er ook wel wat van. Daarnet wel een geweldige dubbele save van Verbruggen, wat een doelman is dat toch.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan