UEFA Conference League 2022-2023

ja, "UEFA" heeft de plaatsen in mijn vak opgeëist (per communique van de club), dus dat zal dus ook wel Engelsen zitten.

En terecht :D
Nu bon denk dat het stadion in Gent met gemak voor meer dan de helft met WH supporters gevuld zou zijn mochten ze plaatsen krijgen.

Ik hoop alleen dat het weer niet wordt zoals bv Genk waar we miniscuul aantal plaatsen krijgen en er voor de rest geen kat zit.
Het was nu ook niet bepaald vol huis tijdens de vorige ronde in Gent.
Sowieso zal de grootste winnaar van deze wedstrijd de Gentse horeca zijn :biglaugh:

Tickets zijn ook binnen, nog 500 vrije plaatsen.
Er zullen weinig West Ham supporters aanwezig zijn in de Gent vakke
Ik moest gisteren bij de aankoop van 4 tickets iedereen hun mail adres ingeven gekoppeld aan een Buffalo account.
Geen idee vanwaar jij de info haalt @Wulf OSB?

En het stadion zat inderdaad nooit vol door niet interessante tegenstanders.
Tegen West Ham en Union zal het een vol huis zijn.

Ik moest gisteren bij de aankoop van 4 tickets iedereen hun mail adres ingeven gekoppeld aan een Buffalo account.

Nooit geen buffalo account nodig gehad. Niet voor mezelf en niet voor anderen.
Met wat moeite en ellebogenwerk en vooral kennissen geraak je heel makkelijk aan tickets.
Heb ook al tickets bezorgd voor in Londen aan Gent supporters die buiten de boot vielen .

Dus sowieso zitten er West Ham supporters in de thuisvakken. Qua aantallen uiteraard minder dan in Genk en bv Sevilla en Lyon vorig seizoen door de aanpak van Gent qua ticketing maar zijn er sowieso.

Vandaar dat ik zeg moesten we degelijke allocatie krijgen dat we met gemak voor de helft zouden vullen ;)
Sowieso zakken er veel af zonder ticket die dan nog wel zullen proberen er te vinden ter plaatse.

hierjuist van een collega gehoord dat er nog veel plaatsen beschikbaar zijn voor Union. maar dat er veel volk gaat zijn: ik mag het verdorie hopen.

hierjuist van een collega gehoord dat er nog veel plaatsen beschikbaar zijn voor Union. maar dat er veel volk gaat zijn: ik mag het verdorie hopen.
Ik kon gisteren geen tickets kopen voor 3 personen dicht bij elkaar achter de goal en de vakken wat verder.
De duurdere plaatsen zijn natuurlijk nog vrij.

Ik heb gehoord dat die tickets vs West Ham 65€ kosten. Zotte prijzen! Niet meer dan normaal dat het dan niet uitverkocht raakt. Niet iedereen heeft die cash liggen.
Kwartfinale Europa League bij Union 25€. Tegen Berlijn was het 20€.

't is ook niet voor iedereen he. ik heb 40€ betaald. ik denk familie-tribune en spionkop zijn goedkoper.
65€ is waarschijnlijk de duurste zone van de dure tribune.

ook 35 hier.
2 mensen dak ken 50 ofzo , lange zijde maar niet de hoofdtribune.
Hoofdtribune zal mogelijks rond de 60 zijn.

Ik geef rsca goede kans tegen AZ, vorig weekend 0-1 verloren tegen sparta. En het was echt heel slecht in de nabeschouwing die ik gezien heb.

Ik geef ons zeer weinig kans.
Degradatiekandidaat of niet, budgetten liggen minstens 10 keer zo hoog.
De match van zondag is belangrijker om eindelijk eens Po 1 te halen.
Veel zal afhangen van kleine details en de onderschatting van West Ham.

Terug
Bovenaan