Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Gent wel, in het uitvak niet. Is wat WH maar krijgt van Gent.der zullen er wel meer zijn dan die 1007.

Nooit geen buffalo account nodig gehad. Niet voor mezelf en niet voor anderen.Tickets zijn ook binnen, nog 500 vrije plaatsen.
Er zullen weinig West Ham supporters aanwezig zijn in de Gent vakke
Ik moest gisteren bij de aankoop van 4 tickets iedereen hun mail adres ingeven gekoppeld aan een Buffalo account.
Geen idee vanwaar jij de info haalt @Wulf OSB?
En het stadion zat inderdaad nooit vol door niet interessante tegenstanders.
Tegen West Ham en Union zal het een vol huis zijn.
hierjuist van een collega gehoord dat er nog veel plaatsen beschikbaar zijn voor Union. maar dat er veel volk gaat zijn: ik mag het verdorie hopen.Tickets zijn ook binnen, nog 500 vrije plaatsen.
Er zullen weinig West Ham supporters aanwezig zijn in de Gent vakke
Ik moest gisteren bij de aankoop van 4 tickets iedereen hun mail adres ingeven gekoppeld aan een Buffalo account.
Geen idee vanwaar jij de info haalt @Wulf OSB?
En het stadion zat inderdaad nooit vol door niet interessante tegenstanders.
Tegen West Ham en Union zal het een vol huis zijn.
Ik kon gisteren geen tickets kopen voor 3 personen dicht bij elkaar achter de goal en de vakken wat verder.hierjuist van een collega gehoord dat er nog veel plaatsen beschikbaar zijn voor Union. maar dat er veel volk gaat zijn: ik mag het verdorie hopen.