J JelleCa Well-known member 20 april 2023 #1.761 Man man man, wat absoluut vermeden moest worden (een vroeg tegendoelpunt) geven we ze gewoon op een schoteltje.
Man man man, wat absoluut vermeden moest worden (een vroeg tegendoelpunt) geven we ze gewoon op een schoteltje.
U Unrealiac Member 20 april 2023 #1.762 Dit is gewoon belachelijk.... gewoon belachelijk. Hoe goedkoop
Silence Well-known member 20 april 2023 #1.769 chomo zei: En niet overwacht door den domste van den hoop Klik om te vergroten... Schei toch uit man. Kunt toch nog niks aan doen, hij raakt hem toch amper tot niet?. Geen enkele van de 5 herhalingen zie ik echt geen fout van Murillio hoor. Contact ja, maar fout?
chomo zei: En niet overwacht door den domste van den hoop Klik om te vergroten... Schei toch uit man. Kunt toch nog niks aan doen, hij raakt hem toch amper tot niet?. Geen enkele van de 5 herhalingen zie ik echt geen fout van Murillio hoor. Contact ja, maar fout?
Silence Well-known member 20 april 2023 #1.770 Sportinggboy zei: Murillo, niet de eerste keer Klik om te vergroten... Ook nie de 1e keer dat Ashimeru zo nonchalant zich 2x van de bal laat zetten mja, zien wat we willen zien hè
Sportinggboy zei: Murillo, niet de eerste keer Klik om te vergroten... Ook nie de 1e keer dat Ashimeru zo nonchalant zich 2x van de bal laat zetten mja, zien wat we willen zien hè
GETHEZ Well-known member 20 april 2023 #1.771 Oh well, lesje dat ze aandachtig zullen moeten blijven, hoe belachelijk deze penalty voor mij ook was, de opponent komt het gewoon zoeken. Soit, move on
Oh well, lesje dat ze aandachtig zullen moeten blijven, hoe belachelijk deze penalty voor mij ook was, de opponent komt het gewoon zoeken. Soit, move on
GETHEZ Well-known member 20 april 2023 #1.775 chomo zei: Offside, toch? Klik om te vergroten... Kdenk het ook
J JelleCa Well-known member 20 april 2023 #1.776 Duidelijk offside, die voet van de AZ speler staat achter de lijn.
Silence Well-known member 20 april 2023 #1.777 Pavlidis. De spits die 2x geel had moeten krijgen in het lotto park.. Offside toch?