GETHEZ Well-known member 20 april 2023 #1.783 Verkochte scheidsrechters? Ge zou denken van wel... Omfg
F Flups Member 20 april 2023 #1.784 Die lijn is toch eerder op arm hoogte van anderlecht speler, leek me eerder offside
M mcgrave Well-known member 20 april 2023 #1.786 Alé jong... Hopelijk blijft het zo en kan Anderlecht nog terugvechten..
Neef Jo Well-known member 20 april 2023 #1.787 Ik dacht toch ook offside? Of telt de arm tegenwoordig mee?
Silence Well-known member 20 april 2023 #1.788 Weer een swalbe van Pavlidis. Wederom geen geel. Wederom Ashimeru met balverlies trouwens
P Pinkman Well-known member 20 april 2023 #1.789 Het wordt toch echt hoog tijd dat men bij offside enkel gaat kijken naar het onderlichaam.
Silence Well-known member 20 april 2023 #1.790 Neef Jo zei: Ik dacht toch ook offside? Of telt de arm tegenwoordig mee? Klik om te vergroten... Geen flauw idee hoe die lijn is getrokken nee.
Neef Jo zei: Ik dacht toch ook offside? Of telt de arm tegenwoordig mee? Klik om te vergroten... Geen flauw idee hoe die lijn is getrokken nee.
J JelleCa Well-known member 20 april 2023 #1.791 Hoe je een historische wedstrijd zo zwak kan starten is toch bijzonder triestig.
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 20 april 2023 #1.792 Pinkman zei: Het wordt toch echt hoog tijd dat men bij offside enkel gaat kijken naar het onderlichaam. Klik om te vergroten... Hoezo? Want dat zou onlogisch zijn.
Pinkman zei: Het wordt toch echt hoog tijd dat men bij offside enkel gaat kijken naar het onderlichaam. Klik om te vergroten... Hoezo? Want dat zou onlogisch zijn.
Sportinggboy Well-known member Supporter 20 april 2023 #1.793 Net zoals 2de helft op Genk. Er niet klaar voor. Dat ge na 10 minuten al 2-0 uit handen geeft. Dan verdien je slaag.
Net zoals 2de helft op Genk. Er niet klaar voor. Dat ge na 10 minuten al 2-0 uit handen geeft. Dan verdien je slaag.
Waelvis Well-known member Crowdfunder FE 20 april 2023 #1.794 Fuck dees jong. Da ze er gewoon mee stoppen, en de laatste doet het licht uit
U Unrealiac Member 20 april 2023 #1.795 Keek zo uit naar vanavond maar denk dat het rap een andere zender wordt zo :/
J JelleCa Well-known member 20 april 2023 #1.796 Die Hollanders gaan nog gelijk krijgen dat we een armtieterig ploegje zijn.
Bjorn Well-known member 20 april 2023 #1.797 Met de schouder mag je scoren dus ja, telt mee. Al vertrouw ik da systeem voor gene meter op zo ne afstand. Een mm scheef en je zit er compleet langs.
Met de schouder mag je scoren dus ja, telt mee. Al vertrouw ik da systeem voor gene meter op zo ne afstand. Een mm scheef en je zit er compleet langs.
Booster Active member Crowdfunder FE 20 april 2023 #1.799 Iedereen staat precies te bibberen op z’n benen