Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met de schouder mag je scoren dus ja, telt mee. Al vertrouw ik da systeem voor gene meter op zo ne afstand. Een mm scheef en je zit er compleet langs.
Ik probeer het te zien, maar Dreyer is rechtsbuiten. Dus ik verwacht steun voor Murillio van hemDe fout is natuurlijk niet dat het op een milimeter buitenspel is, de fout is dat Anderlecht zich daar gelijk een stel kleuters laat uitspelen. En niet de eerste keer.
Kheb dit al afgezetKeek zo uit naar vanavond maar denk dat het rap een andere zender wordt zo :/
Achja , het domme is dat die te pakken zijn .....Kheb dit al afgezet
Mogen ze toch ook sancties voor geven .De supporters van AZ blijkbaar ook heel de nacht vuurwerk liggen afsteken voor het hotel waar Anderlecht verbleef. Toch ook altijd in Nederland dat je zo'n dingen voor hebt.
Sardella erop na de rust.Kheb dit al afgezet

Ik denk dat je die niet te pakken krijgt. Anders zouden ze wel een boete uitdelen wegens nachtlawaai.Mogen ze toch ook sancties voor geven .
Is de belangrijkste speler van Anderlecht, dus dat is wel logisch ja.Tis op vrees ik , btw ik dacht dat ik het nooit ni ging zeggen maar Yari word wel wat gemist .