UEFA Conference League 2022-2023

@Pinkman in de heenmatch was er ook zo'n swalbe van Pavlidis toen hij alleen op doel af wou, viel als dood alsof Vertonghen hem had geraakt en absoluut geen contact

In de 16 is dat geel voor swalbe, erbuiten blijkbaar niet..
Iets later gaat hij zwaar door op Vertonghen en krijgt hij terecht geel. Dus uwe unsure is nergens voor nodig 😊
Met de schouder mag je scoren dus ja, telt mee. Al vertrouw ik da systeem voor gene meter op zo ne afstand. Een mm scheef en je zit er compleet langs.

Zelfs de dikte van de lijn kan al meespelen op te bepalen waar je uitkomt.

Nuja afschuwelijke 20 minuten aanvallend en verdedigend. staat toch geen ploeg op het veld

De fout is natuurlijk niet dat het op een milimeter buitenspel is, de fout is dat Anderlecht zich daar gelijk een stel kleuters laat uitspelen. En niet de eerste keer.

De fout is natuurlijk niet dat het op een milimeter buitenspel is, de fout is dat Anderlecht zich daar gelijk een stel kleuters laat uitspelen. En niet de eerste keer.
Ik probeer het te zien, maar Dreyer is rechtsbuiten. Dus ik verwacht steun voor Murillio van hem

In praktijk komt Ashimeru naar rechts ipv op zijn positie te blijven. Die spelen ze simpel uit en Diawara staat zwaar in de minderheid centraal want ook Refaelov en Slimani komen nie veel terug.

Dreyer moet op rechts inzakken, Ashimeru de opkomende man centraal oppakken en Refaelov/Slimani negatieve press zetten op de 6 in balbezit.
Ge gaat toch nie uw positie centraal verlaten, die mannen kunnen aannemen, draaien, kijken en diep spelen op dees manier

De supporters van AZ blijkbaar ook heel de nacht vuurwerk liggen afsteken voor het hotel waar Anderlecht verbleef. Toch ook altijd in Nederland dat je zo'n dingen voor hebt.

Davide Massa (ref) van vanavond is ook de ref die Lukaku rood gaf voor het vieren van een doelpunt en onder vuur kwam te liggen.. en de oerwoudgeluiden niet "hoorde"

Misschien beter als club geen statement moeten maken om Big Rom te steunen..

En ook niet zeggen dat een donkere speler volgens deze clown een fout maakte die enkel hij zag?

Terug
Bovenaan