Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bewijs maar eens dat dat een 'mentaal spelletje' is. 't Is geen Martinez die daar de aap aan het uithangen is.Sardella ketje.
Ref mag ook es optreden tegen Ryan eigenlijk.
Die mentale spelletjes mochten toch niemeer?
Ja, ik dacht ook tijdens zijn aanloop al van 'dit komt niet goed'.Die aanloop van Sardella... Ik heb in mijn leven al vaak spelers zo een aanloop zien nemen, en in 90% van de gevallen missen ze. Waarom kom je in godsnaam zo aanlopen bij een penalty.
Er is een nieuwe regel van kracht waarbij doelmannen tijdens strafschoppen de strafschopnemer niet mogen afleiden op een manier die 'geen respect toont' voor de tegenstander. Het vertragen van het nemen van de strafschop en het aanraken van de palen, lat of doelnet is nu verboden, waardoor psychologische oorlogsvoering bij een penalty wordt ingeperkt.Bewijs maar eens dat dat een 'mentaal spelletje' is. 't Is geen Martinez die daar de aap aan het uithangen is.
Doet trouwens niets verkeerd.
Soit, terechte uitschakeling verder.
Wat een belachelijke regelEr is een nieuwe regel van kracht waarbij doelmannen tijdens strafschoppen de strafschopnemer niet mogen afleiden op een manier die 'geen respect toont' voor de tegenstander. Het vertragen van het nemen van de strafschop en het aanraken van de palen, lat of doelnet is nu verboden, waardoor psychologische oorlogsvoering bij een penalty wordt ingeperkt.
Hij doet er telkens langer over om 5m te stappen dan de rsca speler die van de middellijn moet komen..
Uiteraard verdien je niks op basis van deze match, 2-0 mag je nooit uit handen geven. Gefaald
geen. via Auvio van rtbf.Gent op welke zender?
da's toch overdreven? Europees is het toch geslaagd, voor Anderlecht? eruit door een dubieuse penalty, in een europese kwartfinale"Hoe in vijf dagen je seizoen om zeep helpen, deel 2"