UEFA Conference League 2022-2023

Doodse sfeer maar in Alkmaar. Heb wel enkel de laatste 10 minuten gezien.

Die aanloop van Sardella... Ik heb in mijn leven al vaak spelers zo een aanloop zien nemen, en in 90% van de gevallen missen ze. Waarom kom je in godsnaam zo aanlopen bij een penalty? Je brengt alleen maar jezelf in de war.

Respect dat hij de penalty wou nemen op zo een moment, en dat op zijn leeftijd. Veel makkelijker om je te verstoppen. Ook niet slecht ingevallen imo.

da's toch overdreven? Europees is het toch geslaagd, voor Anderlecht? eruit door een dubieuse penalty, in een europese kwartfinale
dat is verder dan een Belgische ploeg gemiddeld geraakt in europa, eenders welke competitie dat ze zitten.
Ik vind van niet. Tot voor zondag nog uitzicht op PO2 en halve finale Conference League.
5 dagen later is alles om zeep na 2 non-matchen.
Volledig verdiend overigens, begrijp me niet verkeerd.

Coucke kan zijn tweet van vorig jaar gewoon retweeten.

Het hing al een een zijden draadje vorige zomer tegen Young Boys of er was gewoon geen Conference League.
En als je in de pintjes-league nul op zes haalt tegen Zulte Waregem en nog een hoop andere onnozele punten verliest, dan moet je ook geen PO-ambities hebben.
Bittere realiteit is dat deze ploeg gewoon niet goed genoeg is.

Het hing al een een zijden draadje vorige zomer tegen Young Boys of er was gewoon geen Conference League.
En als je in de pintjes-league nul op zes haalt tegen Zulte Waregem en nog een hoop andere onnozele punten verliest, dan moet je ook geen PO-ambities hebben.
Bittere realiteit is dat deze ploeg gewoon niet goed genoeg is.
Awel dat gaat dus toch niet over de laatste 5 dagen?

dat PO2 niet halen Anderlecht-onwaardig is, da's waar.
maar kans op een halve finale in Europa: da's voor mij meer een geslaagd seizoen dan dat die niet halen zou betekenen dat uw seizoen om zeep is.

en Gent had het tegen Djurgardens en Molde ook bijna vergooid, maar zitten nu ook zo ver. voor mij is dit seizoen gered, ook al zouden we er deze avond uit liggen. het is heel mooi geweest sinds thuis tegen brugge.

Laatst bewerkt:
Kans is ook groot dat we dus geen Europese inkomsten hebben volgend seizoen of kunnen zeggen "halve finalist in Europa"
Wie kunt ge dan nog halen van uw A-lijst

Ja we gaan niet zeveren he wat een een rete slechte match van anderlecht az moest gewoon gewonnen hebben met 7-0 dat is zelfs nog niet eens overdreven
AZ werkt dan af aan 100% en Anderlecht aan 0%
Trololol

Kans is ook groot dat we dus geen Europese inkomsten hebben volgend seizoen of kunnen zeggen "halve finalist in Europa"
Wie kunt ge dan nog halen van uw A-lijst

AZ werkt dan af aan 100% en Anderlecht aan 0%
Trololol
PO2 halen we niet . Volgend seizoen terug opnieuw beginnen , Riemer /Fredberg mogen hun vakantie afzeggen .24/7 op Neerpede bitches .

Toch een vd meest dwaze penalties datk ooit heb zien fluiten. Half struikelend ne bal eerst tegen uw bovenbeen en dan tegen de arm en tis penal 😂

Terug
Bovenaan