UEFA Conference League 2023-2024

Maar met een half oog de match kunnen zien, en maar best ook duidelijk. Echt soms mee gehad om hier echt tijd in te steken :sop:

Je kan verliezen, net zoals de laatste weken, geen probleem op zich, maar de manier waarop is toch echt heel schrijnend telkens, gewoon onkunde.

De uitslag bij Union is wel overdreven.

Union maakte voor de laatste pas ofwel verkeerde keuzes ofwel kwam die pas net niet aan. Maar ze speelden m.i. wel beter dan de tegenstander. Tot aan de baklijn.

Ze werden eigenlijk koud gepakt op die manier waarop ze de afgelopen jaren al vaak hebben gewonnen. Maar Fenerbahçe deed dit beter, deze keer.

Burgess is niet meer van de jongste, speelde al 40 wedstrijden dit seizoen en speelt al weken met een knieverband. Zal de rust wel kunnen gebruiken vermoed ik

3 keer op doel 3x goal. Tadic is echt wel nog steeds ne klasbak. En michy die moet je niet leren hoe een goal te maken 😭

Bijlagen

• IMG-20240308-WA0003.jpg
    IMG-20240308-WA0003.jpg
    68,7 KB · Weergaven: 20
3 keer op doel 3x goal. Tadic is echt wel nog steeds ne klasbak. En michy die moet je niet leren hoe een goal te maken 😭
Wat mis ik Tadic bij Ajax :cry: .

Al bij al wel een sterke match van Ajax. Villa kwam duidelijk voor de 0-0, maar Ajax speelde zeer degelijk. Wel een saaie match voor de neutrale kijker. Kaplan wordt ook wel een topper. Wat een match speelde die weer :love: .

Fenerbahçe gewoon een klasse te sterk. Niet veel schandalig aan toch?
Goh. Union is qua elftal toch echt niet minder dan Fener. Dat je uitgeschakeld wordt over twee wedstrijden oké, das geen schande, maar thuis losjes 0-3 verliezen is dat wel imo.

Ik doe hier ook beroep op de kennis van mijn Turkse collega's die beide competities goed volgen, de meerderheid zag daar toch Union als favoriet om door te gaan.

Goh. Union is qua elftal toch echt niet minder dan Fener. Dat je uitgeschakeld wordt over twee wedstrijden oké, das geen schande, maar thuis losjes 0-3 verliezen is dat wel imo.

Ik doe hier ook beroep op de kennis van mijn Turkse collega's die beide competities goed volgen, de meerderheid zag daar toch Union als favoriet om door te gaan.
Als je de match zag dan zag je dat Fenerbahce alles onder controle en nooit in de problemen kwam. Waren gewoon een klasse te sterk gisteren en is echt geen schande of schandalig of...

Als je de match zag dan zag je dat Fenerbahce alles onder controle en nooit in de problemen kwam. Waren gewoon een klasse te sterk gisteren en is echt geen schande of schandalig of...
Dit toch gewoon.
Het is toch niet omdat je op papier even sterk bent dat je op het veld geen verdiend pak slaag kan krijgen he.

Dat zeg ik ook niet, want natuurlijk kan dat. Echter als bv. Brugge straks tegen Antwerp 0-3 thuis verlies is dat ook redelijk schandalig imo hoor. Ik pak nu even Antwerp omdat zij gelijke punten hebben geloof ik.

Maar bon, agree to disagree zeker. :smile:

Terug
Bovenaan