Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fenerbahçe gewoon een klasse te sterk. Niet veel schandalig aan toch?Amai redelijk schandalig dit.
Als Batshuayi je tegenstander is, hoef je toch geen schrik te hebben zeker.

ik neem daar geen aanstoot aan lolHij maakt gewoon een mopje omdat er wat rook gemaakt wordt in het Anderlecht-stadion. Meer niet.
Hoe dat jullie daar aanstoot aan nemen, snap ik niet.
Zal wel niet, maar als er één ploeg die het kan in België zijn zij het wel natuurlijk.Union maakt dat nog wel goed![]()
Of juist de bedoelingZag net die gele kaart van Burgess waardoor die geschorst is in de terugmatch. Dat is toch ook een teken van IQ 0
Klopt, Burgess is géén domme speler maar net heel leep. Die zal bewust willen passen hebben naar een trip Turkije.Of juist de bedoeling
Wat mis ik Tadic bij Ajax3 keer op doel 3x goal. Tadic is echt wel nog steeds ne klasbak. En michy die moet je niet leren hoe een goal te maken![]()
.
.Goh. Union is qua elftal toch echt niet minder dan Fener. Dat je uitgeschakeld wordt over twee wedstrijden oké, das geen schande, maar thuis losjes 0-3 verliezen is dat wel imo.Fenerbahçe gewoon een klasse te sterk. Niet veel schandalig aan toch?
Als je de match zag dan zag je dat Fenerbahce alles onder controle en nooit in de problemen kwam. Waren gewoon een klasse te sterk gisteren en is echt geen schande of schandalig of...Goh. Union is qua elftal toch echt niet minder dan Fener. Dat je uitgeschakeld wordt over twee wedstrijden oké, das geen schande, maar thuis losjes 0-3 verliezen is dat wel imo.
Ik doe hier ook beroep op de kennis van mijn Turkse collega's die beide competities goed volgen, de meerderheid zag daar toch Union als favoriet om door te gaan.
Dit toch gewoon.Als je de match zag dan zag je dat Fenerbahce alles onder controle en nooit in de problemen kwam. Waren gewoon een klasse te sterk gisteren en is echt geen schande of schandalig of...