Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee die hebben het vorig seizoen heel goed gedaan. Kleine nederlagen tegen Real, Barca en Atletico. Voor de rest een heel goed seizoen gespeeldOsasuna is toch geen kleine tegenstander die je als reekshoofd verwacht in de voorrondes. Hopelijk komt dit goed
OK zal spannend worden maar moeten we toch wel kunnen winnen, nee ?Zwaarste loting die we konden hebben.
Niet zo voor de hand liggend hoor, dubbeltje op zijn kantOK zal spannend worden maar moeten we toch wel kunnen winnen, nee ?
zeg ik ook niet hé -> zal spannend worden maar verre van onmogelijkNiet zo voor de hand liggend hoor, dubbeltje op zijn kant
Ik denk toch niet dat je APOEL mag onderschatten. Plaatsen is een must, maar van wen vrijgeleide is geen sprake hoor.Een Brugge in Champions league vorm veegt de vloer aan met Osasuna.
Gent krijgt een vrijgeleide naar de groepsfaqe.
Geen uitvluchten, we moeten ons plaatsen.
Nee cyprioten in de voorrondes.. Niet de eerste keer dat dat mis gaatIk denk toch niet dat je APOEL mag onderschatten. Plaatsen is een must, maar van wen vrijgeleide is geen sprake hoor.
Ik denk dat dat het voordeel is van Osasuna loten -> er zal van onderschatting geen sprake zijn en tegen sterke tegenstanders is Club vaak op zijn best.Ik denk toch niet dat je APOEL mag onderschatten. Plaatsen is een must, maar van wen vrijgeleide is geen sprake hoor.
Ik denk dat Club ook gewoon beter is tegen een ploeg die komt voetballen en dat lijkt Osasuna me toch te zijn?Ik denk dat dat het voordeel is van Osasuna loten -> er zal van onderschatting geen sprake zijn en tegen sterke tegenstanders is Club vaak op zijn best.
Hebben ook nipt de copa del rey verloren tegen Real met 2-1. Maar verder weet ik ook niks over die ploeg.Ik denk dat Club ook gewoon beter is tegen een ploeg die komt voetballen en dat lijkt Osasuna me toch te zijn?
Voor Belgische ploegen zal het tegen een Spaanse ploeg altijd match zijn denk ik. Ik acht dit toch een 50/50 loting. Osasuna zal Brugge ook niet onderschatten na vorig seizoen de matchen tegen AtleticoHebben ook nipt de copa del rey verloren tegen Real met 2-1. Maar verder weet ik ook niks over die ploeg.
Dit dus die zullen Club wel aan het werk gezien hebben. Maar of wij dat CL niveau terug kunnen halen betwijfel ik.Voor Belgische ploegen zal het tegen een Spaanse ploeg altijd match zijn denk ik. Ik acht dit toch een 50/50 loting. Osasuna zal Brugge ook niet onderschatten na vorig seizoen de matchen tegen Atletico
Vorig jaar was het ook niet zo schitterend in de JPL maar Europees speelden ze plots een pak beter, ik zie zoiets dit jaar ook wel terug gebeuren... we hebben toch redelijk wat spelers die "tijdelijk" bij ons zijn en spelen om zich te tonen en zo door te stromen naar grotere competitie.Dit dus die zullen Club wel aan het werk gezien hebben. Maar of wij dat CL niveau terug kunnen halen betwijfel ik.
Verschil is dat de matchen nu heel vroeg vallen. Brugge is dan al enkele weken ver in de competitie. In Spanje beginnen ze een pak later. Dat kan wel een voordeel gaan opleverenVorig jaar was het ook niet zo schitterend in de JPL maar Europees speelden ze plots een pak beter, ik zie zoiets dit jaar ook wel terug gebeuren... we hebben toch redelijk wat spelers die "tijdelijk" bij ons zijn en spelen om zich te tonen en zo door te stromen naar grotere competitie.