UEFA Conference League 2023-2024

Een Brugge in Champions league vorm veegt de vloer aan met Osasuna.
Gent krijgt een vrijgeleide naar de groepsfaqe.
Geen uitvluchten, we moeten ons plaatsen.

Ik denk toch niet dat je APOEL mag onderschatten. Plaatsen is een must, maar van wen vrijgeleide is geen sprake hoor.
Ik denk dat dat het voordeel is van Osasuna loten -> er zal van onderschatting geen sprake zijn en tegen sterke tegenstanders is Club vaak op zijn best.

Ik denk dat dat het voordeel is van Osasuna loten -> er zal van onderschatting geen sprake zijn en tegen sterke tegenstanders is Club vaak op zijn best.
Ik denk dat Club ook gewoon beter is tegen een ploeg die komt voetballen en dat lijkt Osasuna me toch te zijn?

Hebben ook nipt de copa del rey verloren tegen Real met 2-1. Maar verder weet ik ook niks over die ploeg.
Voor Belgische ploegen zal het tegen een Spaanse ploeg altijd match zijn denk ik. Ik acht dit toch een 50/50 loting. Osasuna zal Brugge ook niet onderschatten na vorig seizoen de matchen tegen Atletico

Voor Belgische ploegen zal het tegen een Spaanse ploeg altijd match zijn denk ik. Ik acht dit toch een 50/50 loting. Osasuna zal Brugge ook niet onderschatten na vorig seizoen de matchen tegen Atletico
Dit dus die zullen Club wel aan het werk gezien hebben. Maar of wij dat CL niveau terug kunnen halen betwijfel ik.

Dit dus die zullen Club wel aan het werk gezien hebben. Maar of wij dat CL niveau terug kunnen halen betwijfel ik.
Vorig jaar was het ook niet zo schitterend in de JPL maar Europees speelden ze plots een pak beter, ik zie zoiets dit jaar ook wel terug gebeuren... we hebben toch redelijk wat spelers die "tijdelijk" bij ons zijn en spelen om zich te tonen en zo door te stromen naar grotere competitie.

Als beide ploegen de lijn van vorig seizoen doortrekken gaat dit een hele vette kluif worden voor Club. Al ik heb totaal geen idee wat ik moet verwachten van Osasuna. Het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n club in Spanje het ene seizoen een uitschieter heeft om het volgende seizoen tegen degradatie te moeten vechten.

Vorig jaar was het ook niet zo schitterend in de JPL maar Europees speelden ze plots een pak beter, ik zie zoiets dit jaar ook wel terug gebeuren... we hebben toch redelijk wat spelers die "tijdelijk" bij ons zijn en spelen om zich te tonen en zo door te stromen naar grotere competitie.
Verschil is dat de matchen nu heel vroeg vallen. Brugge is dan al enkele weken ver in de competitie. In Spanje beginnen ze een pak later. Dat kan wel een voordeel gaan opleveren

Enkel als Brugge tegen dan de juiste vorm (en vertrouwen) heeft gevonden. En in Spanje beginnen ze er dit weekend ook aan, zoveel verschil maakt dat nu ook niet.

Terug
Bovenaan