En Gent schakelde een paar jaar geleden Tottenham Europees uit. What's your point? Villarreal-fans waren al voor die match startte razend op Setien omdat hij met zijn invallersploeg speelde. Die factoren tellen ook mee. Osasuna zie ik er wel vol voor gaan.Ik beschreef Osssasssssuna toch met dezelfde woorden als jou? Een stevige middenmotor.
Maar een stevige middenmotor in Spanje is niet hetzelfde als een stevige middenmotor in Engeland. Club heeft vorig jaar ook 4/6 gehaald tegen Atletico Madrid. Dus als ze naar hun kunnen spelen, zijn ze echt wel in staat om hetzelfde resultaat tegen Ossssssssassssssssssssuna neer te zetten. En dat zijn ze eigenlijk ook aan hun status verplicht.
Villareal is vorig seizoen toch uitgeschakeld door een zwalpend Anderlecht?
Ik vraag me gewoon af of je überhaupt al eens 1 match gezien hebt uit de Spaanse middenmoot. Die moet zeker niet onderdoen voor de Engelse middenmoot hoor. Het is een ander soort voetbal, veel defensiever en minder spectaculair en met minder offensieve kwaliteiten, maar tactisch klopt het plaatje dikwijls veel beter, wat alles veel meer in evenwicht brengt.
Normaal gezien moet Club het kunnen halen, net zoals tegen een Engelse middenmoter. Maar als je Osasuna lager gaat inschatten dan pakweg Crystal Palace, dan zit je er toch ook wel serieus naast.