Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is toch omdat Brugge op verplaatsing heeft gewonnen en nu thuis moet spelen?Fun fact (sorry, cijfers zijn fun):
De kans dat we, volgens bookmakers odds, met het volgende aantal teams vanaf september nog Europees spelen:
5 52,19%
4 38,77%
3 8,49%
2 0,55%
Individuele kans van kwalificatie (bij Union voor de EL):
Genk 71%
Brugge 82%
Gent 89%
Union St Gilloise 89%
Vindt Brugge hoog scoren, maar mogelijks heeft dat te maken met het feit dat ik Engelse bookmakers nam en Engelsen mss meer respect hebben voor de naam van Brugge dan voor een Spaanse onbekende?
Dat maakt het natuurlijk hoger, maar zelfs dan vind ik het nog heel hoog.Dat is toch omdat Brugge op verplaatsing heeft gewonnen en nu thuis moet spelen?
Vraag eens aan de gemiddelde club supporter vorig jaar wie of wat dat osasuna is. Denk niet dat er zoveel dat kennen. En zeker in een land die zelf de beste voetbalcompetitie ter wereld heeft, is de kennis van "kleinere" clubs in een land nog een stuk minder. Real Madrid, Barca, Valencia, Atletico en daar stopt het meestal. Tenzij Magaluf nog een voetbalclub heeft.Osasuna is nu toch geen onbekende?
Maar 82% is inderdaad hoog

Zeker als je ziet dat ze vorig weekend op Valencia zijn gaan winnenOsasuna is nu toch geen onbekende?
Maar 82% is inderdaad hoog
Dat maakt het natuurlijk hoger, maar zelfs dan vind ik het nog heel hoog.
Vraag eens aan de gemiddelde club supporter vorig jaar wie of wat dat osasuna is. Denk niet dat er zoveel dat kennen
Mja Valencia is nu ook niet meer de referentie. Veel problemen en schulden. Vorig jaar maar net de degradatie kunnen ontlopenZeker als je ziet dat ze vorig weekend op Valencia zijn gaan winnen
De meesten daarvan volgen de Champions League al jaren, dus die kennen Club wel hoor.Vraag eens aan de gemiddelde Osasuna-supporter wie of wat Club Brugge is? Zal ook minder zijn.
ik zou denken dat de premier league fans waar jij mee in contact komt de iets meer "die hard"-fans zijn dan de gemiddelde Engelsman.In mijn persoonlijke ervaring hebben Premier League fans meestal veel kennis over Europees voetbal eigenlijk.
Als de CL winnaar uit één van de 6 beste landen komt dan komt de kampioen van de het 7e land in pot 1 terecht (zoals Feyenoord dit jaar) wat ook een mooi voordeel is.Plaats 7 betekent dat Union rechtstreeks voor de EL zou geplaatst zijn ipv voorrondes, verder verandert er niks. Maar het zou vooral een grote bonus betekenen op de club ranking en onze ploegen verder gemakkelijkere voorrondewedstrijden/poules opleveren.
Yep, wel niet vergeten dat er nog 8 ploegen van de EL bijkomen, afhankelijk van welke toppers in die EL-groepen zwaar falen, kan het nog lastig worden voor een kwartfinale/halve finale.Gent en vooral Club moeten echt vol voor winst gaan in deze ECL. Als je die andere namen ziet, Club op CL niveau hoeft echt niemand te vrezen en ook Gent in vorm kan gewoon van iedereen winnen.
De EL is toch beduidend lastiger.
Statistisch gezien zouden dat dan de ploegen uit pot 3 van de EL moeten zijn en die zijn toch ook allemaal haalbaar. En mochten er toch enkele ploegen uit pot 1 of 2 bij zitten wil dat zeggen dat die ook niet echt uitblinken in Europa en te pakken zijn.Yep, wel niet vergeten dat er nog 8 ploegen van de EL bijkomen, afhankelijk van welke toppers in die EL-groepen zwaar falen, kan het nog lastig worden voor een kwartfinale/halve finale.
Een Club Brugge in topvorm kan absoluut Fiorentina of West Ham wegzetten. Union in goede doen vorig jaar was ook verder geraakt in de ECL dan de EL. Je hebt wat geluk nodig natuurlijk maar het is echt geen mission impossible zoals de CL.ik weet het toch niet hoor. vorig jaar was de finale tussen Fiorentina en West Ham.
het jaar ervoor waren de halve finales Leicester vs Roma en Feyenoord vs Marseille.
Dat zijn toch ploegen die de Belgische niet zo maar opzij gaan zetten. het is te zeggen: de Belgische ploegen die dat zouden kunnen worden uitgeschakeld in de Champion's League.
Laten we met deze uitspraken toch nog even wachten tot na vanavond...Gent en vooral Club moeten echt vol voor winst gaan in deze ECL. Als je die andere namen ziet, Club op CL niveau hoeft echt niemand te vrezen en ook Gent in vorm kan gewoon van iedereen winnen.