UEFA Conference League 2023-2024

Ik kan me best inbeelden dat er weer duchtig naar de scheids gewezen zal worden, maar die heeft er nu eens nul de botten mee te maken dat we niet winnen. Een tikkeltje meer geluk met die ballen op de paal, iets efficiënter in de 16 of geen ziekenhuisballen centraal achteruit, als ge aan 1 van die 3 voldoet wint ge die match gewoon, en daar zit de ref nu eens nergens voor tussen.

So? Wordt geregeld toch fout voor gefloten.

Ik keek net de fase met Jutgla terug. Scheids vond dat gewoon géén fout. Scheids speelt dus gewoon een cruciale rol die leidt tot de chaos en uitmondt in de farse van Nielsen.
Omdat het geen fout was op Vanaken maar eigenlijk een fout van Vanaken. Komaan seg

Situatie is toch hetzelfde, balvoordeel of geen fout fluiten

Club had 2x controle over de bal, verkloten het gewoon zelf

Als ik me niet vergis, zijn Wit-Russische ploegen uitgesloten van Europees voetbal.
Hoe komen ze er dan bij om een Wit-Russische scheids aan te stellen? 🤯

Waanzinnige match, speel die 10 keer en we winnen echt wel 9 keer maar goal wou gewoon niet vallen vandaag… hopelijk ontploft de ketchup fles zondag! (En laat Nielsen maar paar matchkes in de tribune zitten)

Kut zeg, onverdiend gewoon. Zou die xG wel es willen zien... Besiktas amper aan de goal geweest en dan zo'n weggever.

Voor de rest eigenlijk gewoon een heel goeie match met 2 keer 20-25 min enorme pressing en best goed voetbal, enkel de goals wouden niet vallen.

En Nielsen, je kan die nu afbranden voor die bal, wat uiteraard niet goed was, maar voor de rest vond ik die redelijk goed invallen wel hoor, al mist ie duidelijk ritme dat wel.

Thiago, doet soms echt goeie dingen vind ik, maar kan tegelijk ook echt verschrikkelijk zwal voor de dag komen op 2min tijd :sop:

Terug
Bovenaan