Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Kan je hem nu niet kwalijk nemen he. Met een bloedneus stopt zowat iedereen met spelenAls vanaken doorspeelt na die (onbewuste) tik kan Nielsen die bal naar Hans spelen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je hem nu niet kwalijk nemen he. Met een bloedneus stopt zowat iedereen met spelenAls vanaken doorspeelt na die (onbewuste) tik kan Nielsen die bal naar Hans spelen
aan de body language van de scheids denk ik toch dat hij het gewoon geen fout vond op Jutgla en dus geen voordeel gaf maar gewoon liet verder spelen.Idd, ik dacht toen ook 'amai, dat is goed voordeel gegeven'.
Want elke fout gebeurt bewust?Vanaken hangt er zelf aan en krijgt idd perongeluk een wapperende arm in zijn gezicht.
Alles behalve een elleboogstoot
Idd, ik heb da ook gezien…aan de body language van de scheids denk ik toch dat hij het gewoon geen fout vond op Jutgla en dus geen voordeel gaf maar gewoon liet verder spelen.
Komt wel, is nog aan het opbouwen.Jutgla moet toch altijd spelen ipv Thiago. Begrijp daar niets van.
Kan ook natuurlijk, had wel gedacht dat hij op die fase ging terugkomen met een gele kaart.aan de body language van de scheids denk ik toch dat hij het gewoon geen fout vond op Jutgla en dus geen voordeel gaf maar gewoon liet verder spelen.
de minuten gezien van Jutlga? Was toch ook niet scherp? Nog niet fit denk ik, zeker niet om te starten.Jutgla moet toch altijd spelen ipv Thiago. Begrijp daar niets van.
Ja, viel sterk in tegen Charleroi. En zorgde vandaag ook voor veel meer dreiging dan Thiago. Of niet?de minuten gezien van Jutlga? Was toch ook niet scherp? Nog niet fit denk ik, zeker niet om te starten.
Dit dacht ik ook eerst. Anders had hij zeker nog geel moeten geven.Die deed precies het teken van 'zet u maar recht, duiker'.
Vond hem vandaag zeer traag in uitvoering.Ja, viel sterk in tegen Charleroi. En zorgde vandaag ook voor veel meer dreiging dan Thiago. Of niet?
Hij raakt hem niet met de elleboog. En al zeker geen stoot.Want elke fout gebeurt bewust?
Expres of per ongeluk, het blijft een elleboogstoot.
Hij raakt hem toch wel?Hij raakt hem niet met de elleboog. En al zeker geen stoot.
Die goal is gewoon de fout van Nielsen

Met de (voor)arm, maar niet met de elleboogHij raakt hem toch wel?![]()
So? Wordt geregeld toch fout voor gefloten.Met de (voor)arm, maar niet met de elleboog
Omdat het geen fout was op Vanaken maar eigenlijk een fout van Vanaken. Komaan segSo? Wordt geregeld toch fout voor gefloten.
Ik keek net de fase met Jutgla terug. Scheids vond dat gewoon géén fout. Scheids speelt dus gewoon een cruciale rol die leidt tot de chaos en uitmondt in de farse van Nielsen.