Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Wat is dat toch met dat constante gedribbel in en rond de 16?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet me denken aan de periode van enkele jaren geleden. Toen werd er ook continu gepalaverd en gedribbeld rond de 16 ipv gewoon die bal op doel te trappen.Wat is dat toch met dat constante gedribbel in en rond de 16?
Ik vrees het ook. Leek de juiste keuze maar je kunt toch niet zeggen dat hij het maximale uit deze groep haalt?Lijkt me dat dit toch een van de laatste wapenfeiten van Deila zal zijn. Ik heb provinciaal gezien dat beter is dan dit, mannekes toch.
Ik denk dat ze sowieso de match tegen Cercle gaan afwachtenIk vrees het ook. Leek de juiste keuze maar je kunt toch niet zeggen dat hij het maximale uit deze groep haalt?
En zijn wissels zijn discutabel. De Mil mag zich opwarmen.
Die loopt altijd te zeiken. Van min 1 tot 96Wa zit Buchanan daar eigenlijk nog te zeiken na die fout..
Mja met wat gaan ze dan weer afkomenIk denk dat ze sowieso de match tegen Cercle gaan afwachten

Juist dat komt er nog aan. Ja die verliezen is dan de nagel in de doodskist.Ik denk dat ze sowieso de match tegen Cercle gaan afwachten
Muslic zelf? Ik zie ze het nog doenMja met wat gaan ze dan weer afkomen![]()
Is ook weer zoiets dat gaat floppen bij ons.Muslic zelf? Ik zie ze het nog doen

Heel de ploeg é, da's deels eigen aan het voetbal, maar toch ook vaak aan ploegen die niet draaien, dan wordt de schuld vooral bij allerlei externe factoren gezocht en de frustratie ook daarop uitgewerkt, ipv in te zien dat ze gewoon zelf met elf de stenen uit de grond aan 't zuigen zijn.Die loopt altijd te zeiken. Van min 1 tot 96
Huh? Vetlesen is toch gewoon een 8, hoezo past die niet in de ploeg?Ligt toch ook echt aan onze spelers. Allez wat doen Onyedika en Jutgla nu net?
Ook drie spelers die in een totaal andere rol moeten spelen omdat ze anders niet in de ploeg passen of we niks anders hebben op die plek. (Buchanan, Vetlesen en Zinckernagel)