UEFA Conference League 2023-2024

Lijkt me dat dit toch een van de laatste wapenfeiten van Deila zal zijn. Ik heb provinciaal gezien dat beter is dan dit, mannekes toch.

Ligt toch ook echt aan onze spelers. Allez wat doen Onyedika en Jutgla nu net?

Ook drie spelers die in een totaal andere rol moeten spelen omdat ze anders niet in de ploeg passen of we niks anders hebben op die plek. (Buchanan, Vetlesen en Zinckernagel)

Lijkt me dat dit toch een van de laatste wapenfeiten van Deila zal zijn. Ik heb provinciaal gezien dat beter is dan dit, mannekes toch.
Ik vrees het ook. Leek de juiste keuze maar je kunt toch niet zeggen dat hij het maximale uit deze groep haalt?

En zijn wissels zijn discutabel. De Mil mag zich opwarmen.

Die loopt altijd te zeiken. Van min 1 tot 96
Heel de ploeg é, da's deels eigen aan het voetbal, maar toch ook vaak aan ploegen die niet draaien, dan wordt de schuld vooral bij allerlei externe factoren gezocht en de frustratie ook daarop uitgewerkt, ipv in te zien dat ze gewoon zelf met elf de stenen uit de grond aan 't zuigen zijn.

Edit: naar het goeie voorbeeld van onze kapitein, die naar zijn normen al 2 jaar aan 't zuigen is en dat compenseert door zijn energie in venijnige fouten en gezeik op de ref te steken.

Ligt toch ook echt aan onze spelers. Allez wat doen Onyedika en Jutgla nu net?

Ook drie spelers die in een totaal andere rol moeten spelen omdat ze anders niet in de ploeg passen of we niks anders hebben op die plek. (Buchanan, Vetlesen en Zinckernagel)
Huh? Vetlesen is toch gewoon een 8, hoezo past die niet in de ploeg?

Terug
Bovenaan