UEFA Conference League 2023-2024

Natuurlijk is Besiktas slecht bezig, maar Brugge is daar wel goed van aan het profiteren! Hernia wel eens leuk aan de juiste kant van een Europese afstraffing te zitten

Allé zeg, ik ben pas na 5 minuten beginnen kijken dus de eerste goal gemist. Nu de 2de helft ook pas na 4 minuten beginnen kijken dus de goal gemist. Kijk ik efkes terug (kijk op Telenet TV op de laptop) om die te zien, ik klik op terug live kijken, is het al 0-4 dus ook die goal gemist. :crazy:

Tgaatsnelzo.

Dan mag Vetlesen eens op zijn normale positie spelen… Had beter Skov wat gespaard.
Ik heb je dit nu al een paar keer zien zeggen, maar ik vraag me af vanwaar je dit haalt? De vorige keer had ik hier ook al eens op gereageerd maar toen gaf je geen reactie als ik mij niet vergis.

Ik had het toen eens opgezocht ter verduidelijking en daaruit blijkt dat van zijn laatste 50 wedstrijden hij er 43 op de 8 heeft gespeeld en 7 op de 6, vanwaar haal je dat hij een tien is?

Hier dus.

Ik heb je dit nu al een paar keer zien zeggen, maar ik vraag me af vanwaar je dit haalt? De vorige keer had ik hier ook al eens op gereageerd maar toen gaf je geen reactie als ik mij niet vergis.

Ik had het toen eens opgezocht ter verduidelijking en daaruit blijkt dat van zijn laatste 50 wedstrijden hij er 43 op de 8 heeft gespeeld en 7 op de 6, vanwaar haal je dat hij een tien is?
Was toch overal aangekondigd als nr 10 als ik me niet vergis.

Coach van Noorwegen zei ook dat hij bij Club defensiever speelt dan ze gewoon zijn.

Was toch overal aangekondigd als nr 10 als ik me niet vergis.

Coach van Noorwegen zei ook dat hij bij Club defensiever speelt dan ze gewoon zijn.

Het kan hoor, maar ik leid hier toch nergens echt uit af dat hij een echte nummer tien is. Zo'n rugnummer zegt ook niks natuurlijk. Als ik ga kijken naar de wedstrijden bij zijn vorige club, dan zie ik hem toch ook gewoon steeds centraal op het middenveld staan. Wellicht dat hij daar wel de meest aanvallende van de driehoek was, terwijl hij hier Vanaken nog voor zich moet dulden. Lijkt me dan dat hij op zen best is in de rol die Iniesta/Pedri altijd hebben gehad bij Barcelona bv.

Skoras oogt altijd wel mooi aan de bal. Als hij ook beslissend kan worden, zou mooi zijn
Deila had die al lang in de basis moeten droppen ipv Zinckernagel daar op die linkerflank.

Het kan hoor, maar ik leid hier toch nergens echt uit af dat hij een echte nummer tien is. Zo'n rugnummer zegt ook niks natuurlijk. Als ik ga kijken naar de wedstrijden bij zijn vorige club, dan zie ik hem toch ook gewoon steeds centraal op het middenveld staan. Wellicht dat hij daar wel de meest aanvallende van de driehoek was, terwijl hij hier Vanaken nog voor zich moet dulden. Lijkt me dan dat hij op zen best is in de rol die Iniesta/Pedri altijd hebben gehad bij Barcelona bv.

Deila had die al lang in de basis moeten droppen ipv Zinckernagel daar op die linkerflank.
Had nu zelf ook niet echt veel research gedaan buiten bij zijn aankoop die artikels gelezen. Dacht dat journalisten dat deden maar misschien ben ik daar naief in :unsure:

Vond hem vandaag toch al veel beter spelen dan in zijn meer verdedigende rol.

Terug
Bovenaan