Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Krijgt veel kritiek en scoort natuurlijk wel te weinig, maar die werkt elke match wel keihard.Mooi om te zien hoe blij Thiago is! Hopelijk vertrokken
Ik heb je dit nu al een paar keer zien zeggen, maar ik vraag me af vanwaar je dit haalt? De vorige keer had ik hier ook al eens op gereageerd maar toen gaf je geen reactie als ik mij niet vergis.Dan mag Vetlesen eens op zijn normale positie spelen… Had beter Skov wat gespaard.

Was toch overal aangekondigd als nr 10 als ik me niet vergis.Ik heb je dit nu al een paar keer zien zeggen, maar ik vraag me af vanwaar je dit haalt? De vorige keer had ik hier ook al eens op gereageerd maar toen gaf je geen reactie als ik mij niet vergis.
Ik had het toen eens opgezocht ter verduidelijking en daaruit blijkt dat van zijn laatste 50 wedstrijden hij er 43 op de 8 heeft gespeeld en 7 op de 6, vanwaar haal je dat hij een tien is?
idd zal hem ook wel wat vertrouwen geven.Skoras al 2 assists, ook goed voor hem, 0-5 is ook mooi
Het kan hoor, maar ik leid hier toch nergens echt uit af dat hij een echte nummer tien is. Zo'n rugnummer zegt ook niks natuurlijk. Als ik ga kijken naar de wedstrijden bij zijn vorige club, dan zie ik hem toch ook gewoon steeds centraal op het middenveld staan. Wellicht dat hij daar wel de meest aanvallende van de driehoek was, terwijl hij hier Vanaken nog voor zich moet dulden. Lijkt me dan dat hij op zen best is in de rol die Iniesta/Pedri altijd hebben gehad bij Barcelona bv.Was toch overal aangekondigd als nr 10 als ik me niet vergis.
![]()
INTERVIEW. Hugo Vetlesen moet nieuwe sterkhouder van Club Brugge worden: “Geen schrik van dat nummer 10”
Nog voor zijn eerste match, een eerste kennismaking met Hugo Vetlesen. Klaar om de verwachtingen in te lossen, maar bedachtzamer dan de vorige nummer tien van <a href="https://www.hln.be/club-brugge/" target="_blank">Club Brugge</a>, Noa Lang: “Voor hetzelfde geld scoor ik pas na 15 matchen.”www.hln.be
![]()
Maak kennis met Club Brugge-aanwinst Hugo Vetlesen, de Noor die geboren werd in... België: “Geen garanties omdat de coach ook een Noor is”
Geen Feyenoord, wél Club Brugge voor Hugo Vetlesen (23). Halfweg het seizoen in Noorwegen maakt de nieuwe nummer tien de overstap voor ongeveer zeven miljoen euro naar het land waar hij geboren werd. Maak kennis met een rustige, pientere middenvelder die vloeiend Frans praat met enkele...m.nieuwsblad.be
Coach van Noorwegen zei ook dat hij bij Club defensiever speelt dan ze gewoon zijn.
![]()
Noors bondscoach Solbakken buigt zich over zijn sterren bij Club Brugge: “Bij Chelsea zou Antonio Nusa een nummer geweest zijn: hij maakte de juiste keuze”
Club kleurt Noors, dezer dagen. Er zijn Deila, Nusa en Vetlesen, en nu is er ook nog de verplaatsing naar Bodø/Glimt. Noors bondscoach Ståle Solbakken (55) over de match en de Brugse Noren: “I like Deila.”m.nieuwsblad.be
Deila had die al lang in de basis moeten droppen ipv Zinckernagel daar op die linkerflank.Skoras oogt altijd wel mooi aan de bal. Als hij ook beslissend kan worden, zou mooi zijn
Had nu zelf ook niet echt veel research gedaan buiten bij zijn aankoop die artikels gelezen. Dacht dat journalisten dat deden maar misschien ben ik daar naief inHet kan hoor, maar ik leid hier toch nergens echt uit af dat hij een echte nummer tien is. Zo'n rugnummer zegt ook niks natuurlijk. Als ik ga kijken naar de wedstrijden bij zijn vorige club, dan zie ik hem toch ook gewoon steeds centraal op het middenveld staan. Wellicht dat hij daar wel de meest aanvallende van de driehoek was, terwijl hij hier Vanaken nog voor zich moet dulden. Lijkt me dan dat hij op zen best is in de rol die Iniesta/Pedri altijd hebben gehad bij Barcelona bv.
Deila had die al lang in de basis moeten droppen ipv Zinckernagel daar op die linkerflank.

Vertrek van Mannaert bevrijdt de ploeg.