Ik ben zelf Fenerbahçe supporter, ik was gisteren ook in het stadion. Veel respect voor de Union supporters, heel de match luid gezongen, was echt tof om naar te luisteren, heb zelf soms zitten mee zingen.Als je de match zag dan zag je dat Fenerbahce alles onder controle en nooit in de problemen kwam. Waren gewoon een klasse te sterk gisteren en is echt geen schande of schandalig of...
Fenerbahçe op volle kracht is een sterkere ploeg dan Union, kan je gewoon niet weg steken. Ik zag echter Union wel als favoriet, Fener is al 10jaar (!) niet kampioen kunnen spelen in Turkije, en dit jaar zitten we er heel dichtbij, dus ik wist niet goed hoe serieus we conference league zouden nemen. Gisteren zaten enkel Ferdi Kadioglu en Dzeko op de bank, voor de rest met vaste ploeg gespeeld, al komt Fred uit een 2maand blessure.
Centrale middenveld van Fener is ook van een enorm niveau, Ismail Yuksek, Fred en Szymanski hebben Union vrijwel lam gelegd. Verder ook snelle verdedigers en fullbacks bij Fener, Djiku was bv elke keer een stap sneller. Hierintegen vond ik de centrale verdedigers van Union wel vrij matig eerlijk gezegd.