BleKKie Well-known member Crowdfunder FE 18 februari 2021 #121 Keeperke Dan toch de 1-1. Laatst bewerkt: 18 februari 2021
Agony Well-known member 18 februari 2021 #122 Dat kan Avenatti natuurlijk. Bij KVK meermaals bewezen.
sharkmen Well-known member Platinum Trophy 18 februari 2021 #124 Vond het ook heel licht. In slomo ziet het er echt belachelijk uit hoe hij zich laat vallen.
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 18 februari 2021 #126 Ik blijf dat zo raar vinden. Dat het spel 2 minuten verder gaat, plots wordt stilgelegd en ineens penalty.
Ik blijf dat zo raar vinden. Dat het spel 2 minuten verder gaat, plots wordt stilgelegd en ineens penalty.
Spooky Well-known member 18 februari 2021 #128 Echt wel aangename partij om te kijken als neutrale toeschouwer
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 18 februari 2021 #130 Pff da's echt van kei dichtbij aangeschoten. Wat een zever die handsregel
Slayer_Kev666 Well-known member 18 februari 2021 #134 Dr. Sheldon Cooper zei: Pff da's echt van kei dichtbij aangeschoten. Wat een zever die handsregel Klik om te vergroten... Is toch duidelijk hands? Misschien eens herbekijken naar een herhaling. Mijn 1ste gedacht was hands en ik begreep niet waar Kent zelf niet reageerde
Dr. Sheldon Cooper zei: Pff da's echt van kei dichtbij aangeschoten. Wat een zever die handsregel Klik om te vergroten... Is toch duidelijk hands? Misschien eens herbekijken naar een herhaling. Mijn 1ste gedacht was hands en ik begreep niet waar Kent zelf niet reageerde
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 18 februari 2021 #135 Ook wel zwak van Hongla daarnet. Alleen op doel af en recht op de keeper
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 18 februari 2021 #136 Slayer_Kev666 zei: Is toch duidelijk hands? Misschien eens herbekijken naar een herhaling. Mijn 1ste gedacht was hands en ik begreep niet waar Kent zelf niet reageerde Klik om te vergroten... Als ge die herhaling van van voren ziet... Dichtbij, keihard. Dan moet je echt wel altijd met uw handen op uw rug beginnen verdedigen
Slayer_Kev666 zei: Is toch duidelijk hands? Misschien eens herbekijken naar een herhaling. Mijn 1ste gedacht was hands en ik begreep niet waar Kent zelf niet reageerde Klik om te vergroten... Als ge die herhaling van van voren ziet... Dichtbij, keihard. Dan moet je echt wel altijd met uw handen op uw rug beginnen verdedigen
DBK Well-known member 18 februari 2021 #137 Het zal wel correct zijn volgens een bepaalde regel maar dit is wel belachelijk. Van super dicht en hij draait zich dan nog weg...
Het zal wel correct zijn volgens een bepaalde regel maar dit is wel belachelijk. Van super dicht en hij draait zich dan nog weg...
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 18 februari 2021 #138 Ook wel erg voor De Wolf. In minuut 75 erin komen en tegen minuut 90 een onhoudbaar schot en penalty doelpunt tegen krijgen.
Ook wel erg voor De Wolf. In minuut 75 erin komen en tegen minuut 90 een onhoudbaar schot en penalty doelpunt tegen krijgen.
BleKKie Well-known member Crowdfunder FE 18 februari 2021 #139 Helemaal weggegeven, dit wordt wel heel lastig.
sharkmen Well-known member Platinum Trophy 18 februari 2021 #140 Lastige opdracht volgende week, maar Didier zal dat wel oplossen